به گزارش پارس نیوز، 

سعید کریمی یکی از خریدهای جوان پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود که به خاطر محرومیت سرخ پوشان در نیم فصل نخست به میدان نرفت.

سعید کریمی در دیدار برابر سپیدرود در جام حذفی تنها چند دقیقه فرصت بازی کردن با پیراهن پرسپولیس را پیدا کرد و موفق به گلزنی هم شد تا روز رویایی را سپری کند و پرسپولیس به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

پیش بینی می شد که بعد از آن گلزنی کریمی فرصت بازی بیشتری به او در ترکیب سرخ پوشان برسد اما جالب اینکه از آن زمان تا الان با وجود آنکه سرخ پوشان ۵ بازی در لیگ برتر به میدان رفته اند و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده اند اما برانکو ظاهرا اعتقادی به استفاده از کریمی جوان و با انگیزه ندارد.

برانکو نشان داده که شجاعت و جسارت زیادی در بازی دادن به بازیکنان جوان دارد. شاید برای بسیاری این سوال وجود داشته باشد که چرا سرمربی سرخ پوشان اعتقادی به استفاده از مهاجم جوان و نیمکت نشین تیمش ندارد. کریمی هم سرعت لازم را دارد و هم از تکنیک بالایی برخوردار است و می تواند در صورت کسب تجربه و انگیزه لازم به بازیکن کلیدی و تاثیر گذار برای سرخ پوشان تبدیل شود.

پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف نساجی برود و سعید کریمی بازهم در فهرست قرار گرفت و باید دید که آیا با وجود غیبت نعمتی و عالیشاه این بار فرصت بازی به بازیکنان جوانی چون کریمی خواهد رسید یا نه.