حسینی در ابتدا گفت: خدا را شکر کردیم که هفته پیش باران آمد و به بازی در زمین خیس عادت کردیم زیرا ما در چنین زمین‌هایی تمرین نمی‌کنیم. برای کسی هم مهم نیست که ما چگونه بازی می‌کنیم. امروز زمین را آب داده‌بودند که این مسئله‌ای حرفه‌ای است اما برای تیم‌های ایرانی سودی ندارد.

او ادامه داد: تیم حریف وقتی مساوی می‌خواهد ما نمی‌توانیم کاری کنیم. بازیکنان ما علی رغم تلاش زیادی که کردند خسته شدند و قرار است با اتوبوس به شمال برویم و در چمن مصنوعی بازی کنیم و سپس به مصاف تیمی برویم که تیم ملی عربستان و ژاپن نتوانستند مقابل بازیکنانش نتیجه بگیرند. السد ۴ بازیکن خارجی فوق‌العاده دارد و بازیکنان قطری این تیم خیلی خوب هستند.

جلال حسینی گفت: ما کاری برای تیم‌های ایرانی نمی‌کنیم و تنها کاری که انجام می‌شود افزایش اختلاف بین آن‌ها است و تنها نتیجه‌اش هم ناراحتی هواداران و بازیکنان همه تیم‌ها است. این دو هفته در زمین خوب بازی کردیم. خبرنگاران باید از زمین‌های تمرین استقلال و پرسپولیس گزارش تهیه کنند تا ببینند در چه زمینی تمرین می‌کنیم.

کاپیتان پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس باید به این مسئله اعتراض کند اما متأسفانه قدرت زیادی در AFC نداریم که بتوانند برای ما کاری انجام دهند.

او همچنین درباره مشکلات مالی گفت: عرب در حال تلاش کردن است اما سخت است و دست ایشان هم نیست.

حسینی درباره داوری گفت: ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم اما کار سختی داریم. وقتی ما قرار است با اتوبوس سفر کنیم و در چمن مصنوعی بازی کنیم، از نظر حرفه‌ای سخت است. همه بازیکنان خیلی خسته هستند. شجاع خلیل‌زاده دو روز بی‌حال بود و به زحمت بازی کرد و زحمت زیادی هم برای تیم کشید.