به گزارش پارس نیوز، 

این دروازه‌بان چلسی که به دلیل سرپیچی از تعویض یک هفته حقوقش را باید به‌عنوان جریمه بپردازد، باعث ایجاد تفرقه در تیم شده است.

کپا حالا در بیانیه‌ای آورده است: «من درباره اتفاقاتی که افتاد بسیار فکر کردم. هرچند که سوءتفاهمی پیش آمده بود اما من در نحوه مدیریت ماجرا بسیار اشتباه کردم.

من می‌خواستم از فرصت استفاده کنم و با تمام وجود و حضوری از مربی، ویلی، هم‌تیمی‌ها و باشگاه عذرخواهی کنم. همچنین از طرفداران معذرت می‌خواهم. من از این ماجرا درس‌های لازم را فراخواهم‌ گرفت و هر جریمه‌ای که باشگاه برایم در نظر بگیرد را می‌پذیرم.»

این کار کپا باعث می‌شود اردوی چلسی آرام شود، در حالی که این خطر وجود داشت که مشکلات در باشگاه بالا بگیرد. کابایرو که قرار بود جای کپا را در زمین بگیرد، به‌شدت از دست او عصبانی بوده است. برخی بازیکنان با کابایرو و ساری هم‌نظر هستند اما سایر بازیکنان از کپا حمایت می‌کنند.

سران باشگاه تلاش بسیاری کرده‌اند تا مانع آن شوند که ماجرا شبیه به دعوای آنتونیو کونته و دیه‌گو کاستا در سال 2017 شود که علنی شد.

در ژانویه 2017 بود که این دو نفر با هم دچار مشکل شدند و در نهایت، کاستا به اتلتیکو مادرید برگشت. سران چلسی تلاش می‌کنند که نگذارند رفتار جنجالی آریسابالاگا خدشه‌ای به وجهه باشگاه وارد کند، هرچند که برخی منابع اعلام کرده‌اند که تصمیم ساری برای آوردن کابایرو به جای او تاکتیکی بوده، و ارتباطی به مصدومیت او نداشته است.

ساری پس از بازی با آریسابالاگا جلسه‌ای داشته و صحبت کرده است. باشگاه هم در روز بعد از بازی با این دروازه‌بان 72 میلیون پوندی صحبت کرده است. آنها با نمایندگان او هم دیدار کرده‌اند.

آینده ساری در چلسی بسیار مبهم است، ولی گفته می‌شود که اتفاقات بازی یکشنبه تاثیری روی تصمیم هیات مدیره در زمینه ادامه همکاری با ساری نخواهد داشت. ساری پس از بازی در حالی که تلاش می‌کرد اوضاع را آرام نشان دهد، گفت: «کپا و من درباره این اتفاقی که روی داد صحبت کرده‌ایم. صحبت ما خوب بود. بین ما سوء‌تفاهم پیش آمد اما او درک کرد که در نحوه واکنش نشان دادن اشتباه بزرگی انجام داده است. او از من، هم‌تیمی‌ها و باشگاه عذرخواهی کرد. حالا بستگی به باشگاه دارد که او را طبق مقررات جریمه کند یا نه اما برای من که غائله ختم شده است.»

از سوی دیگر، ساری که به‌شدت خرافاتی است از باشگاه چلسی خواسته که پیش از بازی با تاتنهام، به هتل دیگری نقل مکان کنند. این هتل بیشتر برای افراد فعال در حوزه تجارت است و در کنار املاک تجاری پارک رویال قرار دارد.

اعضای چلسی پیش‌تر در هتل پارک پلازا ساکن بودند. ساری به ‌حدی خرافاتی است که اگر تیمش ببازد، نمی‌خواهد بازیکنانش به هتلی که ساکن آن بوده‌اند برگردند. چلسی چهارمین شکست خود در هفت ماه گذشته را در ویمبلی مقابل منچسترسیتی تجربه کرد، و به همین دلیل ساری حاضر نشد تیمش به هتل قبلی‌اش برگردد.

چلسی پیش‌تر در کامیونیتی شیلد با منچسترسیتی در ویمبلی بازی کرده بود. آنها همچنین دو بار در ویمبلی به مصاف تاتنهام رفته‌اند که هر دو بار را باخته‌اند؛ یک بار در لیگ برتر و یک بار در نیمه‌نهایی جام اتحادیه.