به گزارش پارس نیوز، 

منچسترسیتی تنها چند روز بعد از پیروزی مقابل چلسی در ورزشگاه ومبلی در ضربات پنالتی که جام اتحادیه را نصیب این تیم کرد، با پنالتی‌ای که سرجیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی این تیم در دقیقه 59 به ثمر رساند موفق شدند وستهام را با نتیجه 1-0 مغلوب کنند تا فاصله‌ یک امتیازی‌شان با صدرنشین لیگ برتر، لیورپول، حفظ شود.

 

سیتی در بازی دیروز مقابل وستهام نمایش خیره‌کننده‌ای نداشت و به لطف گل آگوئرو که روی یک پنالتی به ثمر رسید توانست سه امتیاز را به خود اختصاص دهد. پنالتی‌ای که مانوئل پیگرینی، سرمربی وستهام از آن با عنوان پنالتی پرحرف و حدیث یاد کرد.

 

 

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی اعتراف کرد که تیمش می‌تواند بهتر از این کار کند. هر چند پپ متذکر شد که رویهم‌رفته از بازی شاگردانش راضی است.

 

گواردیولا به خبرنگاران گفت:" ما خیلی خوب بازی کردیم. وقتی نتیجه را می‌بینید شاید با خودتان بگویید که ما می‌توانستیم بهتر کار کنیم. ولی یادتان نرود که ما چقدر فرصت‌های عالی خلق کردیم".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ولی هر سه روز بازی کردن واقعا دشوار است. بله ما می‌توانیم بهتر از این باشیم. ما اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم و گل دوم و سوم را به ثمر می‌رساندیم الان همه از یک بازی عالی صحبت می‌کردیم".