به گزارش پارس نیوز، 

بازیکنان بزرگی که راه‌شان را گم کردندبه گزارش خبرورزشی، ایسکو و کوتینیو تنها نام‌های بزرگی نیستند که این روز‌ها به دوران سخت فوتبال‌شان رسیده‌اند. این مسئله بعضاً به دلیل اختلاف نظر و درگیری با مربیان بوده و برخی را هم مصدومیت از شرایط آرمانی دور کرده است. لیست قابل توجهی از بازیکنان بزرگ وجود دارد که در حال حاضر شرایط خوبی ندارند و مشخص نیست آینده‌شان در تیم‌های بزرگ چه خواهد شد.

مسعود اوزیل

جایگاهش را در تیمِ اونای اِمری از دست داده و در حال سخت تمرین کردن برای رسیدن دوباره به ترکیب اصلی تیم است. اوزیل از زمانی که اِمری هدایت آرسنال را بر عهده گرفته تنها در ۱۳ بازی لیگ برتری در ترکیب تیم قرار گرفته و ۳ گل هم به ثمر رسانده است. شرایط برای این هافبک آلمانی به گونه‌ای پیش رفته که حتی گفته می‌شد باشگاه آرسنال او را به اینتری‌ها پیشنهاد داده است.

الکسیس سانچس

ستاره شیلیایی سایه‌ای از آنچه است که از او در آرسنال دیده بودیم. الکسیس سانچس زیر نظر ژوزه مورینیو افت کرد و به نیمکت تیم تبعید شد. او در اواخر دوران حضور مورینیو در منچستریونایتد در ترکیب تیم قرار نمی‌گرفت. آماری که برایش در اولدترافورد ثبت شده از کیفیتی که پیش از این داشته فاصله زیادی دارد. او در ۱۱ بازی این فصل لیگ برتر برای منچستریونایتد فقط یک گل زده است.

دیگو کاستا

دیگو سیمئونه مهاجم نوک تنومند تیمش را تا ماه مارس به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. کاستا در اوایل ماه دسامبر گذشته در دیدار برابر خیرونا مصدوم شد و روند بهبود او تا چند ماه زمان می‌برد. شرایط مهاجم ملی‌پوش اسپانیایی در اتلتیکومادرید به گونه‌ای است که باشگاه می‌خواهد ژانویه یک مهاجم جدید جذب کند. کاستا پس از رفع مصدومیت شاید دیگر جایگاه گذشته را نداشته باشد.

خامس رودریگس

ستاره کلمبیایی بایرن‌مونیخ نتوانسته در بالاترین سطح خودش در این باشگاه بازی کند. او یک سال و نیم پیش به صورت قرضی از رئال‌مادرید به مونیخ آمد، اما فقط در مقطعی در فصل گذشته شرایط خوبی داشت. این فصل نیکو کواچ، او را در بسیاری از دیدار‌ها روی نیمکت نشاند و قبل از پایان نیم‌فصل اول هم مصدوم شد. او فقط ۸ مرتبه در فصل جاری در بوندس‌لیگا برای بایرن‌مونیخ بازی کرده است و شاید فصل بعد قرارداد قرضی‌اش دائمی نشود.

آدرین رابیو

داستان قرارداد آدرین رابیو با پاری‌سن‌ژرمن برای این هافبک جوان حاشیه‌ساز شده است. رابیو از تمدید قرارداد امتناع کرده و همین مسئله باعث شد باشگاه فرانسوی او را از لیست تیم برای بازی‌ها خارج کند. جدایی رابیو از جمع پاریسی‌ها قطعی است و احتمالاً جدایی‌اش در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد صورت خواهد گرفت، اما اینکه در این چند ماه بازی به او برسد یا خیر مشخص نیست.

میشی باتشوایی

مهاجم بلژیکی چلسی که در این تیم کمتر می‌توانست بازی کند مقطع خوبی در دورتموند سپری کرد، اما قراردادش دائمی نشد. این فصل به والنسیا رفت ولی مثل فصل قبل شرایط برایش خوب نبود. قرارداد قرضی‌اش زودتر از انتظار لغو شد و برای نیم‌فصل دوم به چلسی برگشته است. شاید با عدم اعتماد ساری به موراتا و ژیرو بتواند به ترکیب چلسی برسد. البته خبر‌هایی مبنی بر انتقال قرضی او به تیم‌های دیگر مثل اورتون هم به گوش می‌رسد.

فرانک ریبری

هنوز تصمیم قطعی درباره آینده‌اش نگرفته، اما انتظار می‌رود ماه‌های آخرش در بایرن‌مونیخ را سپری کند. به نظر می‌رسد این ستاره ۳۵ ساله برخلاف دوران خوبش در بایرن پایان خوشی نداشته باشد. البته از لحاظ فنی ریبری با توجه به سنش وضعیت خوبی در تیم کواچ داشته و تأثیرگذار بوده است، اما حواشی اخیر و توهینش به هواداران برای هافبک فرانسوی دردسر ایجاد کرد. به نظر می‌رسد باشگاه بایرن‌مونیخ تمایلی به ادامه همکاری با ریبری نداشته باشد.