به گزارش پارس نیوز، 

این داور مازنی در همین هفته های اخیر دو بازی مهم را سوت زد و برای هفته جاری هم برای قضاوت در یک بازی مهم دیگر انتخاب شده است. مصاف تراکتورسازی و سپاهان. سپاهان در صدر جدول قرار دارد و طبیعتا برای تداوم این روند همه تلاش و ظرفیت خود را بکار می گیرد تا پیروز از میدان خارج شود و از سویی دیگر تراکتورسازی خوب می داند اگر سه امتیاز این بازی را از آن خود نکند بختش برای ماندن در کورس قهرمانی این فصل از بازی ها کم خواهد شد. از سویی حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت سپاهان در حالی که قبلا مربی تراکتورسازی بوده حساسیت های این بازی را دو چندان کرده است اما کمیته داوران بر این عقیده است اشکان خورشیدی به خوبی از قضاوت این بازی بر می آید.

 

اشکان خورشیدی اما یکی دو هفته پیش قصاوت پر سر و صدایی را در بازی تراکتورسازی – استقلال البته از نظر استقلالی ها داشت. در مسابقه ای که استقلالی ها معتقد بودند داور باید ضربه عمدی اشکان دژاگه با امید نورافکن را با جریمه شدیدتری تنبیه می کرد و در صحنه ای که این بازیکن برای شادی گل به سمت تماشاگران رفت باید کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد. هر چند خیلی از کارشناسان قضاوت اشکان خورشیدی روی این دو صحنه را تایید کردند. انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور دیدار حساس تراکتورسازی – سپاهان آنهم در روزهایی که زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی حمله شدیدی به کمیته داوران داشت، نشان می دهد کمیته داوران به حواشی ایجاد شده توجهی ندارد و این روزها اشکان خورشیدی را بهترین داور برای قضاوت بازی های مهم می داند.

 

بعد از اینکه علیرضا فغانی اعلام کرد به دلیل سرماخوردگی نمی تواند بازی پرسپولیس – پدیده را سوت بزند اشکان خورشیدی به عنوان داور این دیدار انتخاب شد و با روندی که در چینش داوری به وجود آمده، می شود پیش بینی کرد کمیته داوران قصد دارد اشکان خورشیدی را به عنوان داور دربی انتخاب کند. به خصوص که علیرضا فغانی از بعد از قضاوت در بازی رفت به طور رسمی به کمیته داوران اعلام کرد علاقه ای ندارد که در آینده قضاوت در دربی برای او تکرار شود و البته یکی دو سالی است که علیرضا فغانی تلاش می کند کمیته داوران را متقاعد کند از داوران دیگری برای قضاوت دربی استفاده کند.