میلاد جهانی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم، ولی استقلال خوزستان به لطف داور دو پنالتی به دست آورد که هیچ‌کدام خطا نبود. ما با یک گل از حریف پیش بودیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم، ولی نشد.

وی ادامه داد: هر دو پنالتی کاملا ناعادلانه گرفته شد. خداراشکر که اولی گل نشد و دومی گل عادلانه‌ای نبود چون هر دو پنالتی به اشتباه گرفته شد. در پنالتی اول که اصلا شهاب گردان به بازیکن حریف برخورد نکرد و در پنالتی دوم هم بازیکن حریف دست دفاع ما را گرفت و خود را به زمین انداخت.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تکرار تساوی‌های تیم صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: ما همه سعی خود را می‌کنیم تا برنده از میدان خارج شویم، ولی نمی‌دانم از بدشانسی ما است یا دلیل دیگری دارد که این تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد. البته ما همچنان نا‌امید نیستیم. روز گذشته هم یک مهاجم جدید با تیم قرارداد بست و امیدوارم با ورود او مشکل تهاجمی تیم حل می‌شود.

جهانی که زمینه‌ساز تک گل صنعت نفت در این بازی بود عنوان کرد: ۴ گل و ۵ پاس گل آمار خوبی برای من است. همچنان تلاش می‌کنم در کنار موفقیت تیم، در هر بازی تاثیرگذارتر از قبل باشم و بهتر بازی کنم. برای من عناوین مهم نیست. نمی‌گویم به آن فکر نمی‌کنم، ولی اولویت برای من تیم است. در همه بازی‌ها موقعیت زیاد داریم، ولی گل نمی‌زنیم. امیدوارم این شرایط با ورود مهاجم جدید بهتر شود.