به گزارش پارس نیوز، 

پیروز قربانی با اشاره به برد استقلال برابر پارس جنوبی گفت: استقلال تیم بزرگی است و هواداران هم همیشه توقع برد از این تیم دارند. استقلال برای اینکه شانس خود را برای گرفتن سهمیه آسیا بالا ببرد و به رتبه‌های بالای جدول صعود کند باید چنین بازی‌هایی را راحت ببرد. نکته مهم دیگر هم این است که استقلال باید در بازی‌های بزرگ و در تقابل با تیم‌هایی که بالاتر از این تیم قرار دارند، برنده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا استقلال در بازی‌های بزرگ و تقابل با رقیبان مستقیم خود نتایج خوبی نگرفته است؟»، عنوان کرد: استقلال در ابتدای فصل طوری بسته شد که به وجود آمدن چنین شرایطی قابل پیش‌بینی بود. استقلال از لحاظ فنی، بازیکن و برخی مسائل دیگر، نسبت به تیم‌هایی که بالاتر از این قرار دارند، پایین‌تر است. با این حال امیدوارم که این تیم در تقابل با تیم‌های بالانشین نتایج خوبی بگیرد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با اینکه آیا استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد. در حال حاضر شانس تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و حتی پدیده مشهد بیشتر از استقلال است.

قربانی با اشاره به عملکرد پاتوسی در بازی با پارس جنوبی جم اظهار داشت: پاتوسی نشان داد که فوتبالیست خوبی است، اما به نظر می‌رسد کمی از لحاظ بدنی کار دارد.