به گزارش پارس نیوز، 

ناصر محمدخانی با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی کاملا روی هوا دنبال می شد. البته کیفیت زمین چمن هم در چنین سبک بازی بی تاثیر نبود. البته باید پیش از این این مسابقه برای بازی در چنین زمینی تدابیر لازم اندیشیده می شد.

وی افزود: پرسپولیس در حالی بر روی ضربات ایستگاهی و ارسال از جناح برنامه ریزی کرده است که در این دیدار در طول 90 دقیقه تنها شاهد یک ضربه کرنر بودیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس اضافه کرد: در حملات علی علیپور تنها بود و سایر بازیکنان نفوذ نداشتند و در مجموع نمی توان گفت که این بازی چشم نواز بود.

محمدخانی در مورد اُفت پرسپولیس در چند دیدار اخیر و به ویژه از شروع نیم فصل دوم هم گفت: چند بازیکن جدید به پرسپولیس اضافه شده اند اما دیگر نباید این گونه بازی کرد. یک تساوی و یک شکست در نیم فصل دوم آن هم در شرایطی که تیم ها رقابت سختی برای صدرنشینی دارند، کار را در پایان فصل سخت می کند.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم کار خیلی سخت تر از نیم فصل اول است و نباید امتیازی از دست داد اما در دو بازی پرسپولیس 5 امتیاز از دست داده است.

مهاجم اسبق تیم ملی اضافه کرد: مهدی ترابی در سایپا و تیم ملی یک وزنه بود اما در پرسپولیس چیزی از او ندیدیم. از طرفی سروش رفیعی با آن بازیکن مقطع قبلی که به پرسپولیس آمد، قابل مقایسه نیست. باید این بازیکنان هر چه زودتر به شرایط ایده آل خود بازگردند.

محمدخانی گفت: 10 روز دیگر لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود و اگر بخواهیم با این شرایط در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنیم، به مشکل برخواهیم خورد.

وی اظهار داشت: اگر کمی در لیگ برتر بهتر کار کنیم، پرسپولیس می تواند در قهرمانی هت تریک کند و مطمئنا برانکو تمهیدات لازم را برای این موضوع خواهد داشت.