به گزارش پارس نیوز، 

تیم بسکتبال رئال مارید این هفته 93-94 مغلوب بارسلونا شد و پایتخت نشینان اعتراض زیادی به داوری این دیدار داشتند اما جرارد پیکه اینگونه پاسخ کهکشانی ها را داده است.

 

 

جرارد پیکه گفت: "گله از سوی باشگاه رئال مادرید در فوتبال و بسکتبال رخ می دهد و خوب شد که آنها در رشته هایی چون هاکی و هندبال تیم ندارند وگرنه آنجا نیز شاهد نارضایتی رئال مادرید از داوری بودیم.

 

اما هنگامیکه در دیدار برابر اتلتیکومادرید داوری به سود آنهاست، دیگر خفه می شوند و شکایتی از داوری ندارند. در دیدار رفت کوپا نیز ابتدا اشتباهات داوری به سود رئال مادرید بود و در کل اگر داوران اشتباه نکنند، بارسلونا برنده همیشه خواهد شد. در نهایت همه این  سر و صداها برای پوشش دادن اتفاقات معمول و قهرمانی های بارسلونا است و تلاش آنها برای از بین بردن تلاش بازیکنانی است که که در مادرید موفق به فتح جام شده اند.

 

دیدار برگشت برابر لیون؟ من نگران نیستم زیرا در ترکیب بارسلونا بازیکنان با استعدادی وجود دارند و من اطمینان دارم این روند گل نزدن پایان خواهد یافت. اگر لوییس سوارز یک ویژگی داشته باشد آن قطعا زدن گل های فراوان است. در کل تیم ما روحیه دارد و گچه که ما نمی توانیم گل بزنیم، اما بازی خوبی انجام دادیم و فرصت های زیادی روی دروازه لیون ایجاد شد."