به گزارش پارس نیوز، 

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، دیروز شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت مصدومیت ادامه دار لیونل مسی و حضور یا عدم حضور وی مقابل بیلبائو گفت: مسی تنها در صورتی که از نظر بدنی کاملا آماده باشد روز یکشنبه بازی خواهد کرد.

لیونل مسی روز چهارشنبه هفته پیش در ال‌کلاسیکو به دلیل احساس درد در ران پای خود روی نیمکت نشسته بود؛ بنابراین امکان حضور نام لیونل مسی در فهرست بازیکنان بارسلونا برای بازی امروز مقابل اتلتیک بیلبائو وجود دارد هر چند بازی کردن یا نیمکت‌نشینی مسی در این بازی به تصمیم نهایی والورده بستگی خواهد داشت.

 عثمان دمبله دیگر بازیکن مصدوم آبی اناری‌ها نیز بعد از مصدومیت از ناحیه مچ پا، سلامت خود دوباره بدست آورده با اینکه در مقابل رئال مادرید در میدان حضور نداشت، ولی او نیز همانند ستاره آرژانتینی تیمشان، لیونل مسی  در فهرست بازیکنان بارسلونا برای تقابل با بیلبائو حضور دارد و ممکن است در صورت صلاح دید والورده به میدان برود.

والورده درباره وضعیت دمبله هم گفت: ما وضعیت او را بررسی خواهیم کرد و در نهایت تصمیم می‌گیریم که برای بازی مقابل بیلبائو آماده است یا خیر.