به گزارش پارس نیوز، 

محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده در جام حذفی گفت: بازی نزدیک و سختی بود. بازی در جام حذفی شرایطش دشوارتر هم هست به همین دلیل دو تیم محتاطانه بازی کردند پدیده مسابقه را خوب شروع کرد و به گل هم رسید اما پرسپولیس کم‌کم بازی را در دست گرفت.

وی افزود: پدیده تیم خوب و منسجمی است. گل محمدی برای این تیم زحمات زیادی کشیده و تیم خوبی را ساخته و شکست دادن این تیم کار سختی است.

پنجعلی در مورد اینکه بازیکنان جدید پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: هنوز بازیکنان جدید به هماهنگی کامل با تیم نرسیده‌اند، سروش رفیعی با روزهای اوجش فاصله دارد اما دست برانکو در تعویض‌هایش باز است. اما مطمئن باشید در ۲-۳ بازی آینده پرسپولیس به شرایط خوبش برمی‌گردد.

وی در مورد عملکرد بودیمیر در پرسپولیس گفت: این بازیکن هنوز در تیم جا نیفتاده و کار دارد باور کنید بازی در پرسپولیس سخت است. پرسپولیس تیم متفاوتی است. در ایران و آسیا پرهوادارترین تیم است. حتی بیشتر تیم‌های اروپایی هم از نظر هوادار از پرسپولیس عقب‌تر هستند.

پرسپولیس در همه جای ایران هوادار دارد اما باشگاه بزرگی مانند بایرن مونیخ شاید در شهر مونیخ هوادار داشته باشد نه در تمام آلمان اما پرسپولیس در همه جای ایران عاشقان و هواداران زیادی دارد. همین هواداران هم هستند که باعث شدند پرسپولیس با وجود همه مشکلاتش تا فینال قهرمانان آسیا پیش برود.