به گزارش پارس نیوز، 

هیچ‌کس هنوز نمی‌داند که میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش چه گذشته است که سرمربی تیم ملی هرگز نمی‌تواند گذشته را فراموش کند و در اولین فرصت چون ماری افعی زهر خود را بر پیکر او وارد می‌کند! کی‌‌روش اگر کینه شُتری از برانکو هم می‌داشت می‌بایست در این چندسال بالاخره روزی همه اختلافات را فراموش می‌کرد، اما این بازی لوس و کلافه کننده به نظر به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت!

کی‌روش باز هم حمله کرد، بازهم زخم‌زبان‌ها و بازهم درگیری‌های لفظی را به راه انداخت تا زحمات خودش را بی ارزش کرده باشد، بخشی از شخصیت کارلوس همین است که با کسب امتیاز در میادین، آن را در خارج از میدان چون پُتک بر سر مخالفین خود می‌کوبد! به شکلی که اگر برانکو می‌خواست چنین رفتاری را انجام دهد، می‌بایست پس از هر پیروزی در لیگ برتر، به کی‌روش حمله می‌کرد، چرا که او برُده بود و می‌بایست از برتری خود در زمینه‌ای دیگر، سوءاستفاده کند، این است فلسفه جناب کی‌روش!

 

کاش فردی از مسئولین فدراسیون به کی‌روش گوشزد می‌کرد که بزگوار همیشه مدعی عزیز! به تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا و رسانه‌های خارجی ربطی ندارد که چه میان تو و اکبرقصاب محله‌تان گذشته! برایشان قصه کرد شبستری را نباید تعریف کنی و فقط در حیطه وظایفت مجاز به حرف زدن خواهی بود؛ اگر کی‌روش پس از جام جهانی، درست وقتی که آن مصاحبه جنجالی را علیه منتقدین و مخالفین خود ترتیب داد، مواخذه می‌شد، هرگز دیگر این رفتار را امروز او شاهد نمی‌بودیم، اما افسوس که خودمان خواستیم...

بهترین پیشنهادی که می‌توان در این مقطع به کی‌روش کرد بدین شرح است که سکوت کند و تمرکزش را بر روی تیم ملی بگذارد و به دیدار برابر ویتنام فکر کند، وظیفه‌ای که برای آن دستمزد می‌گیرد و در ایران حاضر است، او در اردوی تیم ملی جرقه پیدایش تشنج را همین حالا هم زده است و اگر حواشی و جنجال‌ها ایران را از پای دربیاورد، در آن زمان است که به عنوان مسئول کامل ناکامی تیم ملی باید به 80 میلیون هوادار پاسخ بدهد! پس لطفا سکوت کن و به کارت ادامه بده!