به گزارش پارس نیوز، 

این بازیکن به صدرنشین لیگ یک اعلام کرده در پایان قراردادش از این تیم می‌رود و پاریسی‌ها به فکر افتاده‌اند او را در ژانویه بفروشند تا بخشی از پول خریدنش را برگردانند. ورونیکا، مادر و مدیر برنامه‌های رابیو نیز تایید کرده پسرش مصمم است از قهرمان فرانسه جدا شود.

رسانه‌های فرانسه هفته پیش گزارش دادند با صدرنشین لالیگا، بارسلونا توافق شده اما همزمان نام تاتنهام هم برای این بازیکن 23 ساله مطرح شد. قرارداد رابیو تابستان تمام می‌شود و او از دیروز، اول ژانویه 2019، اجازه مذاکره را داشته.

به نظر می‌رسد بارسلونا شانس بیشتری برای جذب او داشته باشد اما یوونتوس نیز که مدت‌ها برای به دست آوردن او تلاش کرده، در رقابت است. قهرمان اسپانیا اعتراف کرده دو بار پیشنهاد رسمی برای این بازیکن فرانسوی داده اما یکشنبه بیانیه‌ای صادر کرده که هیچ توافقی صورت نگرفته و پیش قرارداد امضا نشده.

بعد از ابراز تمایل رابیو به جدایی او مورد غضب تیم، هواداران و مربی قرار گرفته؛ او بارها توسط هواداران هو شده و بیشتر به نیمکت رفته با وجود آنکه توماس توخل به دلیل مصدومیت‌ها دستش در خط میانی چندان باز نبوده. از سوی دیگر باشگاه او را دردسرساز می‌داند و جدایی‌اش در ژانویه به نفع همه است.