به گزارش پارس نیوز، 

تیمملی فوتبال کشورمان شب گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه با نتیجه ۲ بر یک از سد قطر گذشت. گل‌های ایران را مهدی طارمی (۱۷) و سردار آزمون (۴۶) به ثمر رساندند و تک گل قطر را حسن الهیدوس (۴۲ - پنالتی) وارد دروازه ایران کرد.

روزنامه الوطن قطر در نسخه امروز خود در مطلبی با عنوان «آزمایش قوی» نوشت: بازی که تجربه بسیار قوی برای قطر بود را واگذار کردیم. بازی در نیمه نخست با تساوی یک - یک پایان یافت اما در نیمه‌دوم سردار آزمون زننده گل دوم ایران بود. این بازی آزمایش قوی برای هر ۲ تیم قطر و ایران در مسیر آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا بود. 

روزنامه العرب قطر نیز نوشت: قطر تجربه خوب بازی با ایران را در نهایت با شکست به پایان رساند. قطر در ۲ بازی اخیر تدارکاتی برابر الجزایر و ایران توان زیادی را به کار برد و انتظار می‌رود با استراحت یک روزه مواجه شوند.

روزنامه الرایه قطر نیز تیتر شکست عنابی‌ها در تجربه بازی با ایران می‌نویسد: این بازی یک تجربه بسیار قوی برای قطر در آخرین مرحله آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا بود که با شکست پایان یافت. در این بازی بازیکنان قطر به خوبی جنگیدند و فیلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی چهره اصلی تیمش را برای نخستین نبرد آسیایی برابر لبنان شناخته است.

روزنامه استاد الدوحه در صفحه نخست خود آورده است: قطر در بازی پایانی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه خلیفه دوحه مغلوب ایران شد.

جام ملت‌های آسیا از ۱۵ دی با شرکت ۲۴ تیم در شهرهای ابوظبی، دبی، العین و الشارجه امارات آغاز خواهد شد. ایران در گروه D در کنار تیم‌های ملی عراق، یمن و ویتنام قرار دارد. قطر نیز در گروه E با تیم‌های ملی کره‌شمالی، لبنان و عربستان رقابت می‌کند.