به گزارش پارس نیوز، 
رضا شاهرودی در مورد درگذشت استانکو پوکله‌پوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: ما در اردن این خبر را شنیدیم. باید بگویم که این یکی از تلخ‌ترین خبرهایی بود که شنیدم. استانکو در پرسپولیس عملکردی فوق‌العاده داشت و همه بازیکنانی که شاگردش بودند، خاطرات خوبی از کار کردن با این مربی دارند. استانکو در پرسپولیس ردپای خوبی از خودش برجا گذاشت و هواداران هیچ وقت او را فراموش نمی‌کنند. استانکو یکی از بهترین مربیان تاریخ باشگاه پرسپولیس است و خدمت زیادی به این باشگاه کرد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که استانکو او را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران می‌دانست، تأکید کرد: استانکو همیشه به من لطف داشت. این مربی در پیشرفت فوتبالم نقش مهمی داشت و چیزهای زیادی از استانکو یاد گرفتم. متأسفانه استانکو در چند سال اخیر بیمار بود و حالا هم در کنار ما نیست. یاد این مربی همیشه در ذهن پرسپولیسی‌ها می‌ماند.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان در مورد آخرین وضعیت این تیم هم تصریح کرد: برای بازی با اردن در این کشور هستیم و همه چیز خوب پیش می‌رود. بازی های دوستانه قطعاً به پیشرفت فنی تیم امید کمک می‌کند و امیدوارم که در بازی با اردن هم نمایش خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/