به گزارش پارس نیوز، 

تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۰ به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در این بازی که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. هرچند سپاهان از حمایت هوادارانش بهره می برد اما پرسپولیس در دقایق پایانی هجومی تر ظاهر شد.

در دقیقه 16 حساسترین موقعیت پرسپولیس روی یک ضربه کاشته به دست آمد که توپ ارسالی پرسپولیس را پیام نیازمند دروازه بان سپاهان دفع کرد. به تدریج این سپاهان بود که فشار حملاتش را بیشتر کرد.

برنامه تاکتیکی امیر قلعه نویی در سپاهان در این نیمه روی ارسال ها متمرکز بود و بازیکنان سپاهان در تلاش بودند توپ را به کی روش استنلی مهاجم برزیلی تیم خود برسانند.

خطرناکترین فرصت سپاهان اما در دقیقه 33 و روی حرکت انفرادی مهرداد محمدی به دست آمد. محمدی با یک چرخش زیبا شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس را جا گذاشت و با دروازه بان این تیم تک به تک شد ولی ضربه آرام وی را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

پرسپولیس در دقیقه 39 صاحب یک ضربه کاشته شد که گادوین منشا این موقعیت را به دیوار دفاعی سپاهان کوبید. در برگشت بازهم این منشا بود که توپ را شوت کرد ولی ثمری برای پرسپولیس نداشت.

حساسیت بازی در این نیمه باعث ایجاد تنش در چند صحنه شد ولی علیرضا فغانی داور مسابقه تلاش کرد بازی را مدیریت کند.

انتهای پیام/