به گزارش پارس نیوز، 

اللهیار صیادمنش بازی‌اش را در لیگ برتر برای استقلال با خطا شروع کرد! شفر در بازی مقابل پیکان هنوز تیمش کامل نشده بود و به همین دلیل مجبور شد به بازیکنان جوانش میدان بدهد. او دقیقه 60 هم اللهیار صیادمنش را به جای سجاد آقایی وارد میدان کرد.

صیادمنش در همان دقایق ابتدایی که بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کرد می‌توانست شگفتی آفریده و اولین گلش را هم به ثبت برساند، کاری که انجام داد اما به دلیل خطا روی مدافع حریف مردود شد. او از همان بازی اول دو چیز را ثابت کرد. اول این که مهاجمی است که هر لحظه بوی گل می‌دهد و دوم این که یک بازیکن فیزیکی و با درصد خطای بالاست.

مهاجم استقلال در بازی مقابل پدیده هم یک گل زد که به اشتباه مردود اعلام شد و البته مردود شدن آن ارتباطی به خطای صیادمنش نداشت اما دو حرکت از او منجر به دریافت دو کارت زرد و اخراج از زمین مسابقه در حضور کمتر از 20 دقیقه‌ای اش در میدان شد.

او اخطار اول را به خاطر حرکت خشن که به برخوردش با صورت دروازه‌بان پدیده منجر شد دریافت کرد و کارت زرد دوم را به خاطر ضربه به توپ به نشانه اعتراض. این دو کارت زرد، تعداد کارت‌های او را به سه کارت زرد و یک کارت قرمز رساند که برای مهاجمی که کمتر از 500 دقیقه بازی کرده است آماری عجیب است. در حال حاضر محمد دانشگر، مدافع آبی‌ها تنها بازیکنی است که بیش از صیادمنش کارت گرفته است و آن هم در حالی که حدود دو برابر او بازی کرده است.

صیادمنش در این فصل 19 خطا انجام داده است که با توجه به تعداد دقایقی که او بازی کرده است آمار هر 22 دقیقه یک خطا را ثبت کرده و از این حیث در میان بازیکنان استقلال در رده اول قرار دارد. او بازی آینده استقلال را از دست داد و اگر دو کارت زرد دیگر هم دریافت کند چهارکارته شده و یک بازی دیگر را هم از دست می‌دهد. این مساله را می‌توان بزرگترین نقطه ضعف فعلی صیادمنش دانست که خشونت بیش از حد او می‌تواند برایش دردسر ایجاد کند.

انتهای پیام/