به گزارش پارس نیوز، 

سپاهان چیزی نمانده بود پرسپولیس را هم به سرنوشت استقلال گرفتار کند و یکی از رقبای مستقیمش در مسیر قهرمانی را یک بر صفر شکست دهد، ولی پنالتی دقایق آخر علیپور حکم به تساوی دو تیم بدون شکست لیگ برتر داد.

سپاهانی‌ها که تا آخرین دقایق برنده بودند، قطعا نمی‌توانند از این تساوی راضی باشند، ولی اگر روند بازی در 90 دقیقه را بررسی کنیم، پرسپولیس برتری نسبی داشت و فرصت‌های بیشتری ساخت.

این سناریویی است که در بازی‌های قبلی سپاهان مقابل مدعیان هم دیده شد و تیم قلعه‌نویی با وجود برتری نسبی حریفان توانست امتیازات خوبی بگیرد.

سپاهان، خوش‌شانس و فرصت‌طلب مقابل مدعیان

در هفته پنجم، تراکتورسازی هرچند هنوز به هماهنگی و انسجام فعلی نرسیده بود مقابل سپاهان برتری نسبی داشت، ولی سپاهان تا آخرین لحظات برنده بود و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال هم حسابی تحت فشار بود، ولی در نهایت با تک گل دقایق آخر کی‌روش استنلی به سه امتیاز رسید.

سپاهان در نقش جهان توانست پدیده را هم با همین نتیجه ببرد، ولی بازی در نیمه دوم کاملا در اختیار تیم مشهدی بود و میزبان در زمین خودش فقط دفاع می‌کرد.

سپاهان: 8 امتیاز از 4 بازی با مدعیان

انتظار می‌رفت سپاهان مقابل پرسپولیس خسته و تحلیل‌رفته تیم برتر زمین باشد، ولی این تیم میهمان بود که بازی را در اختیار داشت و بیرانوند قبل از گل حتی یک بار هم به دردسر نیفتاد.

سپاهان از 4 بازی مقابل مدعیان قهرمانی و رقیبان مستقیمش 8 امتیاز گرفته که کارنامه خوبی است، ولی در این دوئل‌ها کیفیت تیمی که شایسته قهرمانی باشد را به نمایش نگذاشته.

قلعه‌نویی در سپاهان اصرار به استفاده از آرایش 3-3-4 دارد، ولی خط میانی سه نفره این تیم که از سوی مهاجمان چندان حمایت نمی‌شود، در بازی‌های بزرگ توان برابری با خط میانی پرتعدادتر حریفان را ندارد و این را در بازی‌های اخیر مقابل پدیده و پرسپولیس هم دیدیم. در این بازی معمولا کیانی یا کومان در محاصره هافبک‌های پرسپولیس بودند و اضافه شدن پورقاز در نیمه دوم هم کمکی به تغییر این روند نکرد.

انتهای پیام/