به گزارش پارس نیوز، دیدار تیم‌های استقلال و پدیده در چارچوب دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ابتدا می‌خواستم یکی از دستیارانم را به نشست خبری بفرستم که به خاطر این بود که مشکلی داشتم اما خودم را به نشست خبری رساندم. تیم ما تقریبا برای بازی با استقلال آماده است و مشکلی ندارد. هم برای استقلال و هم برای ما سه امتیاز بازی مهم است و همین مساله باعث می‌شود که بازی فنی خوبی برگزار شود. هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند و در بحث دفاعی و حمله خوب باشد، برنده بازی است. بازی خوبی برای بازیکنان جوان ما خواهد بود و فرصت خوبی است که توانایی‌های‌شان را نشان دهند. امیدوارم شاهد یک بازی تماشاگر پسند و خوب باشیم و همه از این بازی لذت ببرند.

او درباره تعویق بازی و آماده شدن استقلال در این مدت گفت: با به تعویق انداخته شدن بازی، کمک زیادی به استقلال شد. در آن زمان استقلال شرایط خوبی نداشت و ما شرایط و روند خوبی داشتیم. در حال حاضر با این شرایط کنار آمدیم و آماده هستیم.

سرمربی پدیده افزود: لیگ یک پروسه است که باید روند مناسب و برمبنای اصول داشته باشد. ما هفته دوازدهم با استقلال بازی داشتیم و با سایپا بازی نداشتیم. به نظر من لغو بازی باید به شکلی می‌شد که بعد از تعطیلات بازی‌مان با استقلال برگزار می‌شد نه با سایپا. بحث سه کارته‌ها، مصدومان و ... وجود دارد. روند لیگ باید حفظ می‌شد. این که بازی دوازدهم در هفته پانزدهم برگزار شود به ماهیت لیگ ضربه می‌زند. این نظر من است و در هر صورت به دنبال این هستیم که لیگ پویا باشد و لیگ بازیکنان جوان را ببیند. اگر این روند خراب باشد، به دستاوردی که از لیگ می‌خواهیم نمی‌رسیم.

گل‌محمدی درباره فهرست اخیر تیم‌ ملی که بازیکنی از پدیده در آن دیده نمی‌شود، گفت: کی‌روش انتخاب‌های خاص خودش را دارد و ما هم به آن احترام گذاشتیم و خواهیم گذاشت. وقتی من خودم را جای بازیکنی که در لیگ بازی می‌کند می‌گذارم، باید معیار دعوت شدن به تیم‌ملی را بدانم. حتی مربیان هم باید بدانند. آیا معیار لژیونر شدن است، بازی در تیم ته جدولی است یا چیزهای دیگر. قبلا معیار گل‌زدن و بازی خوب در لیگ بود. الان نمی‌دانم معیار چیست. بازیکن بازی نمی‌کند، دعوت می‌شود. بازیکن ته جدول است، دعوت می‌شود. بازیکن مصدوم است، دعوت می‌شود. متاسفانه وقت نمی‌گذارند بازی‌های لیگ را ببینند و این کم لطفی به لیگ برتر است. کی‌روش باید پاسخگو باشد و باید حداقل یک کنفرانس بگذارد و توضیح دهد. وقتی بازیکنی دعوت نمی‌شود از من، فدراسیون و تیم انتظار دارد. وقتی بازیکنی دعوت نمی‌شود، ممکن است کارایی‌اش را از دست بدهد. من برای انتخاب‌های کی‌روش احترام قائلم ولی باید درباره این تناقضات توضیح داده شود.

او در پایان درباره مشکلات پدیده در لیگ هجدهم و این که گفته می‌شود، باشگاه‌های بالاجدولی عنوان کردند که تصمیمات به سمتی است که تیمی خاص قهرمان شود، اظهار کرد: امروز بیش‌تر قرار شد درباره بازی فردا صحبت کنیم. این صحبت‌ها شبیه صحبت‌های حاشیه‌ای است. درباره تیم خودم مشکلاتی که داشتیم،‌ هنوز پابرجا است. هنوز درباره زمین تمرین مشکل داریم. من به باشگاه می‌گویم توپ نداریم، می‌گویند باید سازمان لیگ به ما توپ بدهد. ما یک، دو ماه است که با توپ‌های مستعمل تمرین می‌کنم. این طور که شنیدیم مشکل از سازمان لیگ است و حداقل سازمان لیگ به ما توپ بدهد. در هر صورت خیلی از مشکلاتی که ما داریم با حضور هواداران‌مان و انگیزه‌ای که به ما می‌دهند و هوادارانی که اسم‌شان را پرشورهای جدید فوتبال ایران گذاشتم، حل می‌شود. شنیدم که هواداران زیادی از مشهد به تهران آمدند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. به‌نظرم اگر هواداران نبودند، هنوز هم خیلی از مشکلات ما پابرجا بود.

گل محمدی در واکنش به این سوال که آیا منظور صحبت‌های علی خطیر، معاون باشگاه استقلال درباره لزوم گرفتن آزمایش دوپینگ از برخی تیم‌ها، پدیده بوده؟ حاضر به پاسخ‌گویی نشد و گفت تنها درباره بازی فردا صحبت می‌کند.