به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در چارچوب دیدار‌های معوقه هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و در نهایت با تک گلی که شجاع خلیل زاده در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند شاگردان علیرضا منصوریان را شکست داد تا با ۲۷ امتیاز به رتبه سوم جدول لیگ برسد.

با توجه به صحنه‌های مشکوک داوری این بازی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار با ذوب آهن با مطرح کردن اظهاراتی تند علیه مهدی سید علی (داور بازی) کمیته داوران و فدراسیون فوتبال گفت: اینگونه رفتار کردن با نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شرم آور است و اگر نمی خواهند ما قهرمان شویم با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس این موضوع را به صورت رسمی اعلام کنند.

او حتی در بخشی از صحبت هایش با اشاره به سوابق خود در فوتبال اظهار داشت: ما مربیان هر روز در زمین هستیم و بهتر از داوران قضاوت می‌کنیم. به همین دلیل ما را احمق فرض نکنید.

اظهارات سرمربی کروات پرسپولیس درباره عملکرد تیم داوری بازی و همچنین تمایل نداشتن فدراسیون فوتبال به هت تریک این تیم در کسب قهرمانی لیگ برتر می‌تواند تبعاتی را برای برانکو به همراه داشته باشد.

برای پیگیری این امر با حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفتگوی کوتاهی انجام دادیم که او اظهار داشت: طبق آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال اعضای کمیته انضباطی تا زمانی که پرونده‌ای در این کمیته تشکیل نشود و در زمان رسیدگی به پرونده‌های مطروحه حق اظهار نظر درباره آن‌ها را ندارند، اما طبق همین آئین نامه و همچنین آئین نامه کمیته اخلاق مربیان حق ندارند پیش و پس از بازی چنین اظهار نظر‌هایی را مطرح کرده و ارکان فدراسیون فوتبال را زیر سوال ببرند. به همین دلیل با مربیانی که اینگونه اظهار نظر کنند برخورد می‌شود. حتی شاید کمیته اخلاق به این موضوع رسیدگی کند.