به گزارش پارس نیوز، 

برنامه نود که از طرفداران بسیاری برخوردار است در هفته های اخیر با حاشیه ها و اتفاقات فراوانی مواجه بوده است که این برنامه و عادل فردوسی پور را درگیر خود کرده بود. اما سرانجام هفته گذشته این برنامه نهایتا بر روی آنتن پخش صدا و سیما رفت و تا حدودی از حواشی پیش آمده پیرامون آن کاسته شود.

اما بازهم با اتفاقاتی که به تازگی رخ داده است این برنامه کماکان با حاشیه هایی مواجه است. یکی از آیتم های جنجالی که توسط خود فردوسی پور مدیریت و اجرا شده بود در برنامه این هفته پخش نشد تا باز هم مشکلاتی را برای این مجری توانا بوجود آورد.

فردوسی پور و اینفانتینو
 

فردوسی پور مصاحبه ای را با اینفانتینو که برای تماشای دیدار پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان به ایران آمده بود ترتیب داد و در آن سوالاتی را از ریاست فدراسیون فوتبال بیان داشت که گویا متضاد خواسته برخی از مسئولان بوده است و پخش نشده است.

فردوسی پور البته تمامی صحبت های انجام شده از سوی خود را تکذیب نموده اما نمی تواند منکر پخش نشدن مصاحبه اش با اینفانتینو شود. حال باید دید عکس العمل این مجری و برنامه ساز ورزشی در قبال این اتفاقات چه خواهد بود و آیا این مصاحبه در آینده در برنامه نود پخش خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/