به گزارش پارس نیوز، شب گذشته شاگردان برانکو ایوانکوویچ نتوانستند شکست برابر کاشیما انتلرز در بازی رفت را جبران کنند و در پایان همراه با ۱۰۰ هزار هوادار شادی ژاپنی ها را تماشا کردند. اما برای برانکو ایوانکوویچ هیچ چیز تمام نشده و اعتقاد دارد شاگردانش باید تلاش را از سر بگیرند تا برای مسابقات بعدی آماده شوند و همچنین سرمربی پرسپولیس صحبت های دیگری هم داشت.

 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس که  پیش از مسابقه به شدت و بیشتر از هر زمان دیگری مورد تشویق هواداران قرار گرفت و بلافاصله بعد از سوت پایان نیز خود را در میان انبوه تشویق ها دید، درباره نمایش تیمش در فینال این چنین می گوید: مسابقه فینال با تمام امیدواری هایی که ما داشتیم در نهایت به نفع ما تمام نشد، شاید جنگ برابری نداشتیم اما من به تک تک بازیکنان افتخار میکنم به خاطر این که تمام تلاششان را کردند و حتی در جاهایی که در پست اصلی‌شان نبود بازی کردند و تمام توانشان را برای پرسپولیس گذاشتند و توانستند در طول این بازی ها بر مشکلات بسیار فائق بیایند و درست است که یک بازی را آنطور که باید نتوانستند موفق باشند که چیزی از شایستگی‌شان کم نمی‌کند.

 

احتمالا منظور برانکو بازیکنی نظیر محسن ربیع خواه است که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و نقاهت، به عنوان دفاع راست به کار گرفته شد یا شجاع خلیل زاده که بعد از مصدومیت حسین ماهینی در پست دفاع راست قرار گرفته بود. البته این ها تنها بازیکنان دو پسته پرسپولیس نیستند و می توان به کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز اشاره کرد که در این مدت پیش آمده که هافبک دفاعی نباشند و کمی جلوتر بازی کنند.

 

پس از ناکامی در فینال، برانکو همچنان به آینده اشاره می کند. آینده ای که 6 بازی لیگ، نیم فصل دوم سخت و البته فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار دارد: با همه ناراحتی مجبوریم این بازی را پشت سر بگذاریم و خودمان را آماده آینده ای بکنیم که خیلی زود فرا می‌رسد و همانطور که می‌دانید باید خودمان را همیشه آماده رقابت کنیم و دیگر از افسوس خوردن چیزی در نمی‌آید.ما یک تیم بزرگ هستیم و باید اتحاد و انرژی خود را حفظ کنیم .

 

 

او به خوبی می داند نقش مهمی به عنوان مربی در بازیابی انرژی شاگردانش دارد. او به خوبی می داند که فصل برای پرسپولیس تازه آغاز شده و حالا آن ها باید روی لیگ متمرکز شوند تا مبادا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2020 را از دست بدهند.

 

سرمربی قرمزها که در لحظه گرفتن مدال با اینفانتینو رئیس فیفا مکالمه ای نسبتا طولانی داشت درباره آن لحظات به ما می گوید: حرف های معمولی درباره فوتبال و بازی زدیم و او  درباره  نمایش تیم من حرفهای جالبی زد . ما درباره زوانیمیر بوبان (رئیس کمیته امنیت فیفا) بازیکن سابق کرواسی که قرار بود برای این بازی به تهران بیاید  و مهمان ما باشد هم صحبت کردیم.

 

سرمربی پرسپولیس ضمن ابراز ناراحتی مجدد از ناراحتی محمد انصاری اعلام کرد: انصاری بازیکن ممتاز و فوق العاده تیم ماست و در افتخاراتی که پرسپولیس در این سال ها کسب کرده نقش زیادی داشته و همیشه کنار ما بوده و با کیفیت و اخلاقش جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده، من علاوه بر این که به او خسته نباشید می گویم و برایش آرزوی سلامتی می کنم مطمئن باشد تا زمانی که به زمین برگردد لحظه شماری می کنیم و شخصا به عنوان سرمربی و به عنوان یکی از اعضای خانواده پرسپولیس کنارش خواهم بود و البته کل اعضای تیم کنار او خواهند بود.

 

 

برانکو که در طول مسابقه چند بار نسبت به تصمیم داور اعتراض هایی داشت، مصاحبه را با صحبت درخصوص داوری ادامه می دهد و می گوید: من به یک صحنه دقایق آخر بازی مشکوکم و فکر میکنم هند پنالتی اتفاق افتاد ولی هنوز تصویر دقیق را ندیده ام و امیدوارم اشتباه کنم ، اگرچه در کل فکر می کنم داور بازی می توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

 

او در پایان به هواداران قول می دهد شاگردانش با باتری های شارژ شده به تمرینات باز خواهند گشت: ما احتیاج به استراحت داریم. این سفرهای طولانی و شرایط خاص تیمی انرژی را از ما گرفته و قطعا در بازگشت به تمرینات با باتری های شارژ شده به زمین بازخواهیم گشت تا دوباره در بالاترین سطح رضایت هواداران فوق العاده مان که دیروز هم لحظه ای از حمایت ما دست بر نداشتند، جلب کنیم.