به گزارش پارس نیوز، 

خیلی ها می گویند با توجه به حساسیت ویزه هواداران دو تیم نسبت به یکدیگر و به فروش رسیدن تمام بلیت های ورزشگاه آزادی، این دیدار از همه بازی ها حساس تر است و قطعا حواشی گسترده ای  در پی خواهد داشت. اما در همین مورد با کمال کامیابی نیا گپ زدیم. هافبک سرخپوشان در ابتدا، در مورد شرایط خودش گفت: «فشار زیادی را تحمل می کنیم اما هیچ راه دیگری باقی نمانده و باید با شرایط کنار بیاییم. نمی توانیم انتظار داشته باشیم که از بیرون برای مان بازیکن می آورند؛ فقط خودمان هستیم و خودمان. به همین دلیل با هر مصدومیت و مشکلی هم که داریم، باید رقابت ها را ادامه دهیم. اگر می بینید بچه ها در مورد مشکلات صحبت نمی کنند، فقط به همین علت است.»

کمال اضافه کرد: «بازی با تراکتورسازی برای همه ما بسیار مهم و حساس است. انتظار داریم سه امتیاز را در خانه خودمان بگیریم. البته تراکتورسازی با اضافه شدن کاپیتان های تیم ملی، بسیار قدرتمند شده اما آنها حریف انگیزه و توان پرسپولیس نمی شوند. با اینکه خسته هستیم اما قول می دهیم بار دیگر بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم. در بازی با پیکان هم چنین وضعیتی داشتیم اما دیدید که بچه ها از دل و جان مایه گذاشتند. باور کنید برخی از بازیکنان ما آن قدر در زمین دویده بودند که در پایان کار، بدن شان دچار ضعف شده و می لرزید اما به عشق مردم، کوچک ترین اعتراضی نکردیم.»

کامیابی نیا در خصوص تقابل با هافبک های تراکتورسازی نیز گفت: «به هر حال بازی با تراکتورسازی تحت هر شرایطی سخت است زیرا آنها از موهبت تماشاگر و هواداران شان بهره می برند و این موضوع، شرایط را تغییر می دهد. برانکو هم که گفته دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی چیزی شبیه به دربی است. ما می خواهیم با کمک هواداران خودمان، یک روز عالی دیگر را بسازیم. به بازی در ورزشگاه های پر از تماشاگر عادت داریم و امیدوارم تیم حریف تحت تاثیر طرفداران ما قرار بگیرد.» او در نهایت افزود: «نباید فراموش کنیم بعد از دیدار با تراکتورسازی، بازی های سخت مان ادامه پیدا می کند و باید با ماشین سازی، ذوب آهن، سپاهان و پارس جنوبی هم مصاف دهیم. همه این بازی ها در کمتر از 20 روز انجام می شود و با توجه به شرایطی که داریم، خودتان می توانید تصور کنید چه کار سختی پیش رو داریم اما از هیچ اتفاقی نمی ترسیم و در هر بازی فقط برای برد به میدان می رویم.»