به گزارش پارس نیوز، 

سیدجلال حسینی در گفت‌گوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره برد پرسپولیس برابر السد قطر در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی مقابل السد داشتیم، تیمی که کاملا حرفه‌ای بود و برنامه‌ریزی و بودجه زیادی برای حضور در این مسابقات انجام داده است. در این بازی، سه بازیکن‌مان محروم و مصدوم بودند. السدی‌ها بازیکن بی‌نظیری مثل ژاوی داشتند که می‌توانست هر لحظه خطرناک کار کند. ما با تفکرات برانکو پیش رفتیم و بازیکنان با همه وجود تلاش کردند تا برنده این بازی سخت شویم.

وی افزود: ما هنوز یک درصد راه را رفته‌ایم و آن هم به خاطر گل زده در زمین حریف است. نود دقیقه دیگر برابر تیم خطرناک و حرفه‌ای السد داریم و امیدوارم با حضور هواداران‌مان بتوانیم از این مانع بگذریم. از بازیکنان پرسپولیس تعریف و تمجید زیادی می‌شود، اما هنوز کارمان تمام نشده است. شاید برخی‌ها بگویند بازی کردن در پرسپولیس راحت است، اما اینطور نیست و باید برای موفقیت، تلاش زیادی کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: برابر تیمی بازی خواهیم کرد که حرفه‌ای هستند و مقابل استقلال هم، بازی خوبی انجام داد. تیم‌هایی مثل السد یا الهلال عربستان شخصیت خوبی در آسیا دارند و برای دیدار برابر آنها باید، برنامه‌ریزی داشته باشیم. در بازی رفت، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری محروم بوده و حسین ماهینی مصدوم بود. خودم برای بازی رفت ترسیده بودم، چون السدی‌ها حرفه‌ای بودند. آنها بازیکنانی چون اکرم عفیف را داشتند و پاسور بی‌نظیری مثل ژاوی. او در یک لحظه می‌توانست تصمیم بگیرد، حتی وقتی پشت شما قرار دارد، می‌تواند پاس گل بدهد. پیش خودم گفتم شاید بازیکنان جوان نتوانند از این مشکل بیرون سربلند بیایند، اما با جنگندگی و تلاش توانستند از پس آن بربیایند.

حسینی در رابطه با نقش برانکو در موفقیت‌های پرسپولیس تصریح کرد: طبق شناختی که از برانکو دارم، او در طول هفته و ماه در مورد بازی با بازیکنان صحبت می‌کند. در این میان، سازمان لیگ هر 4 روز برای پرسپولیس، بازی برگزار می‌کند. برخی‌ها از حرفه‌ای بودن صحبت می‌کنند، اما ما امکانات لازم را نداریم که هر چهار روز بازی برگزار کنیم. پرواز‌های سنگین داشته و امکانات حرفه‌ای برای ریکاوری نداریم. ما با استقلال بازی کرده و سپس به مصاف السد رفتیم. بازی‌ها را برای پرسپولیس گذاشتند و بازیکنان خسته شدند. بازیکنان پرسپولیس هم از نظر انگیزه و هم قوای جسمی خسته شده‌اند. باز هم می‌گویم برانکو و تمریناتش به تیم کمک کرد تا یک درصد راه را برویم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس با پنجره بسته در نقل و انتقالات تا اینجای کار عملکرد خیلی خوبی داشته است، گفت: وقتی می‌بریم، همه چیز پشت این پیروزی پنهان می‌شود. باید بررسی شود که چطور تیمی مثل پرسپولیس پنجره‌اش بسته می‌ماند. با وجود این همه هواداری که داریم، مشکلات زیادی را هم می‌بینیم. بازیکنانی مثل بشار رسن، منشا و کادر فنی دریافتی نداشته‌اند. چطور می‌خواهند با بشار رسن که 5 ماه دریافتی نداشته، تمدید کنند؟ قبول دارم اسم پرسپولیس بزرگ است، اما برخی از بازیکنان زندگی حرفه‌ای دارند. ما دو روز قبل از بازی با السد، به قطر رفتیم و 6 بازیکن سرما خورده بودند. می‌توانستیم زودتر به قطر برویم، اما باشگاه مشکلات زیادی دارد. باشگاه آن امکانات لازم را ندارد. بسته بودن پنجره ما را اذیت کرد. از طرفی، 8 بازی در لیگ برتر انجام داده و شاید 80 جلسه تمرینی پشت سر گذاشته‌ایم. شاید در لیگ با 12 بازیکن در مسابقات حاضر بودیم، اما بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی برگزار کرده و صبح و عصر تمرین کرده‌ایم. ما یک سال سخت را کنار هم پشت سر گذاشته و امیدوارم با این بردها مشکلات فراموش نشده و روی آن بحث شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم دعوت به تیم ملی در آستانه بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه، تصریح کرد: در ابتدا باید از همسرم به خاطر دعوت نشدن به تیم ملی عذرخواهی کنم. همسرم تلاش کرد تا روز به روز بیشتر آماده شوم. همسرم بابت دعوت نشدنم به تیم ملی، بیشتر از من ناراحت شد. من خیلی جاها باخته‌ام و حذف شدم، چون خاصیت فوتبال همین است، اما از برخی از مدیران ناراحت شدم که عنوان می‌کنند بازیکن خط خورده و یک نفر دیگر جای او را گرفته است. بله، سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد، اما من 4 سال زحمت کشیده بودم. حسین عبدی (پیشکسوت پرسپولیس) اشاره کرد که بازی کردن در سن 34 سالگی در پرسپولیس خیلی سخت است. خودم هم این شرایط را دارم. در پرسپولیس و استقلال بازی کردن کار سختی است. هر تیمی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد، 200 برابر توانش را می‌گذارد. جا دارد از همسرم تشکر کنم که نتوانستم به تیم ملی بروم.

حسینی در پایان گفت: از همه هواداران که در طول یک سال گذشته، کنارمان بودند، تشکر می‌کنم. هر زمان به انها نیاز داشتیم، استادیوم پر بوده است. خواهشی از آنها می‌کنم و اینکه به برخی از بازیکنان نپردازند که مغرور شوند. بازیکنان ما اینطور نیستند، اما شرایط سختی داریم. سنگین‌ترین بازی پرسپولیس برابر السد در تهران است. همه پیشکوستان و طرفداران کنار تیم ما باشند تا مقابل تیم حرفه‌ای و خطرناک السد موفق باشیم. همانطور که گفتم به خاطر گل زده در زمین حریف، یک درصد راه را رفته‌ایم، اما ممکن است در تهران دقیقه اول یا دوم مساوی شویم. امیدوارم هواداران کنار ما باشند تا با تلاش همه بازیکنان بتوانیم در این بازی موفق باشیم.