به گزارش پارس نیوز، یکی از نکات جالب توجه بازی تیمهای ایران و بولیوی حضور وینفرد شفر سرمربی آبی ها در استادیوم بود. او توسط فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی دعوت شده بود. بعد از این اتفاق سوال پیش آمد که چرا برانکو این بازی را از نزدیک ندیده است.

 

ابتدا شایعه شد که فدراسیون به برانکو اطلاع نداده و سپس این مساله مطرح شد که برانکو به خاطر رابطه تیره و تاری که با کی روش دارد به ورزشگاه نیامده است. پروفسور با این حال گفته بود که دعوت نامه ای به دستش نرسیده است. سپس مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد برای او دعوت نامه فرستاده است.

 

اما اصل ماجرا از چه قرار است؟ فدراسیون فوتبال دو روز قبل از مسابقه دعوت نامه ای را به باشگاه پرسپولیس و شخص حمیدرضا گرشاسبی ارسال می کند و او را به اتفاق برانکو به ورزشگاه آزادی برای تماشای جدال ایران و بولیوی دعوت می کند اما به دلیل حضور گرشاسبی در عراق این نامه به دست او و متعاقبا برانکو نمی رسد و سرمربی سرخپوشان دو ساعت مانده به آغاز بازی از این ماجرا مطلع می شود و به همین دلیل نمی تواند به استادیوم بیاید.

 

به نظر می رسد در این بین باشگاه پرسپولیس و روابط عمومی این باشگاه باید بهتر عمل می کردند تا مقدمات حضور برانکو هم فراهم شود.