به گزارش پارس نیوز، در پی اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی، اختلافات بر سر ادامه کار اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال بالا گرفته است.

در حالی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرده اند دخالت دولت و مجلس در فدراسیون فوتبال ایران، تعلیق این رشته و حذف تیم ملی از جام ملت ها را در پی دارد، شواهد حاکی از ادامه کار مهدی تاج در سمت ریاست فدراسیون است. با این حال گفته می شود دیگر اعضای بازنشسته هیات رئیسه و دبیر کل باید از سمت خود کنار بروند.

چند روز پیش هم جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد ولی جزئیات زیادی از این جلسه به بیرون درز نکرد.

امروز سایت فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب مصاحبه ای از عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال منتشر کرد که وی توصیه ای به مهدی تاج داشته و به بعضی از پیشکسوتان فوتبال حمله کرده است.

طالقانی در این خصوص عنوان کرد: توصیه من به رئیس محترم فدراسیون فوتبال این است که جهت تنویر افکار عمومی و مردم شریف ایران،مصوبه و موضع هیات رئیسه را توضیح بدهد.

وی افزود: البته منظورمن انتقادات کینه توزانه افرادی نظیر امیر عابدینی، امیر حاج رضایی و واعظی آشتیانی و دو،سه نفر دیگرنیست. بلکه برای نمایندگان مجلس که برخی از آنها هم محترمانه انتقاداتی را مطرح کرده اند  و مردم شریف ایران لازم است که حقایق، واقعیت ها و مواضع فدراسیون فوتبال تشریح شود.