به گزارش پارس نیوز، پس از اینکه باشگاه هپکو اراک از تیمداری در رشته هندبال انصراف داد مسئولان این تیم در صدد شدند تا بتوانند حامی جدیدی برای بازیکنان خود دست و پا کنند اما این تلاش بی ثمر ماند.  

بازی تیم هپکو در هفته اول مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در سال جاری با مجوز فدراسیون معوق اعلام شد. پس از آن و در حالیکه اعلام شده بود قرار است شهرداری اراک اسپانسر تیم باشد، به یکباره مسئولان تیم از میزبانی سر باز زدند تا این تیم بدون بازی متحمل یک باخت فنی شود. در هفته سوم نیز نماینده اراک به سبزوار نرفت.  

به دنبال این مسئله کمیته انضباطی فدراسیون هندبال تشکیل جلسه داد و رای به حذف این تیم از گردونه رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در سال جاری داد تا به این ترتیب نماینده اراک پس از ۲۰ سال از این رقابتها کناره گیری کند.  

اما در هفته چهارم لیگ مربیان تیم خبر از یافتن یک حامی جدید دادند. با توجه به گذشت چهار هفته از مسابقات، طبق قوانین امکان بازگشت تیم به رقابتها سخت بود به همین دلیل درخواست خود را به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه کردند.  

در نهایت فدراسیون هندبال با برگزاری جلسه ای در خصوص درخواست این تیم تصمیم گیری کرد.  

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگاران پیرامون تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: این تیم درخواست خود را برای بازگشت به لیگ برتر داده بودند اما باید قبول کنیم ما هم قوانینی برای برگزاری مسابقات داریم.  

وی افزود: با توجه به قوانین و مقررات تصمیم گرفتیم این اتفاق نیفتاد. طبق آیین نامه ها این تیم دو هفته در لیگ شرکت نکرد و الان هم در هفته ششم لیگ برتر هستیم و عملا بازگشت این تیم به مسابقات امکان پذیر نیست.