به گزارش پارس نیوز، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از ساعت 4 بامداد (به وقت تهران) امروز (پنجشنبه – 24 آبان‌ماه) با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه "تیان مو" چین تایپه آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

تیم پومسه مردان کشورمان در رده سنی 31 تا 40 سال با ترکیب علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری و کسب 7/280 امتیاز به مقام سومی رسید و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

تیم کره‌جنوبی قهرمان شد، فیلیپین عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و پومسه‌روهای آمریکا مشترکا با ایران سوم شدند. این نتیجه در حالی بدست آمد که اشتباه داوری گریبان‌گیر تیم کشورمان شد و اعتراض نیز منجر به تغییر رای داوران نگردید.

تیم پومسه دو نفره کمتر از 30 سال (تاجی رستم‌آبادی – مهربان) نتیجه را به تیم تایلند واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در بخش انفرادی رده سنی 15 تا 17 سال علی عباس نژادیان نتیجه را با یک صدم اختلاف امتیاز به نماینده آمریکا واگذار کرد. در بخش پومسه ابداعی رده‌سنی کمتر از 17 سال دنیا یزدان‌جو نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

هدایت تیم مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است. فاطمه اسدپور نیز سرمربیگری تیم زنان را برعهده دارد و مهسا مردانی نیز مربی می‌باشد.