به گزارش پارس نیوز، 

پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین، بیان کرد: در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر توانستیم برابر تیم‌های لوازم خانگی کن وتعاونی انقلاب شهریار به پیروزی رسیدیم و خوشبختانه تکواندوکاران تیم ما توانستند با اقتدار و انسجام مبارزه کنند و از سد حریفان عبور کنند.

او قهرمانی نیم فصل را تضمینی برای قهرمانی در این دوره ندانست و گفت: قهرمانی در لیگ برتر تکواندو قابل پیش بینی نیست و باید در دور برگشت هم برابر دو تیم مدعی کن و دانشگاه آزاد هم خوب مبارزه کنیم تا بتوانیم قهرمانی تیم را تداوم دهیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین درباره تساوی دو تیم کن و دانشگاه آزاد در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: اگر هر کدام از این تیم‌ها برابر یکدیگر نتیجه را واگذار می‌کردند از کورس مسابقات قهرمانی مسابقات کنار می‌رفتند و این تساوی به هر دو تیم کمک کرد تا باز هم در لیست مدعیان فصل باقی بمانند.

او در ادامه بیان کرد: در دور رفت لیگ برتر داوری عملکرد خوبی داشت و رقابت‌های لیگ بر اساس قوانین جدید داوری برگزار شد که این به ملی پوشان ما کمک می‌کند تا با آخرین قوانین فدراسیون جهانی آشنا شوند و این باعث می‌شود داوران سلیقه‌ای عمل نکنند.

خانلرخانی درباره مسابقات جام باشگاه‌های جهان گفت: ترکیب تیم را مشحص کردیم و با توجه به اینکه ملی پوشان در رقابت‌های گرندپری حضور داشتند در انتخاب ورزشکار دست ما بسته بود، اما سعی کردیم بهترین ترکیب را برای این رقابت‌ها اعزام کنیم تا بتوانیم سکوی قهرمانی را کسب کنیم.

او درباره وضعیت مهدی خدابخشی و پوریا عرفانیان بیان کرد: خوشبختانه خدابخشی با فاصله‌ای که گرفت توانست مصدومیت خود را تا حدودی جبران کند و در هفته پایانی برای تیم روی شیاپ چانگ رفت و هر دو مبارزه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. پوریا عرفانیان نیاز به عمل جراحی دارد، اما در هفته پایانی برابر تیم کن عملکرد خوبی داشت و امیدوارم که هر چه سریعتر بتواند از بند مصدومیت رها شود.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در پایان گفت: در فاصله نیم فصل لیگ برتر در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنیم که این موضوع به آمادگی تیم ما کمک زیادی می‌کند و امیدوارم که روند آمادگی تیم ما تا پایان لیگ حفظ شود.


انتهای پیام/