به گزارش پارس نیوز، 

هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندو در محل فدراسیون با حضور ۸ تیم امروز دوشنبه ۲۱ آبان ماه برگزار شد و تیم شهرداری ورامین با پیروزی مقابل تیم لوازم خانگی کن توانست قهرمان نیم فصل شود و عنوان دوره قبل خود را حفظ کند و با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم لوازم خانگی کن با ۱۶ امتیاز دوم شد.

امروز در هفته ششم تیم شهرداری ورامین برابر تیم تعاونی انقلاب شهریار روی شیاپ چانگ رفت و مقتدرانه و با نتیجه ۷ بر یک پیروز شد تا در پایان این هفته با این پیروزی ۱۸ امتیازی شود و اختلاف خود را با تیم کن بیشتر کند.

در همین هفته تیم لوازم خانگی کن با تساوی ۴ بر ۴ مقابل تیم دانشگاه آزاد ۱۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

اما در هفته هفتم و پایانی دو تیم مدعی شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به مصاف یکدیگر رفتند تا قهرمان نیم فصل مشخص شود در این دیدار مهدی خدابخشی، آرین محمدی، پوریا عرفنیان، محمد حسن پلنگ افکن، امیر حسین امیدی برای تیم شهرداری ورامین به پیروزی رسیدند تا این دیدار حساس با نتیجه ۵ بر ۲ به سود شاگردان خانلرخانی به پایان برسد و تیم شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندو شود. امیر محمد بخشی، امیر ولی پور برای تیم کن به پیروزی رسید.

تیم شهرداری ورامین که در بین دو فصل لیگ باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های جهان شرکت کند اکنون با قهرمانی در نیم فصل با انگیزه و انرژی بیشتری راهی مسابقات می شود.

انتهای پیام/