به گزارش پارس نیوز، 

هفته ششم لیگ برتر تکواندو با تساوی تیم های مدعی دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن و پیروزی شهرداری ورامین برابر تیم تعاونی انقلاب شهریار به پایان رسید.

در هفته ششم تیم لوازم خانگی کن برابر تیم دانشگاه آزاد قرار گرفت که این دیدار حساس با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید. در پایان این دیدار سید نعمت خلیفه سرمربی تیم دانشگاه آزاد به شدت به عملکرد داوری معترض بود به طوری که در پایان دیدار فرزان عاشورزاده از تیم کن برابر دانیال بزرگی از دانشگاه آزاد خلیفه به سمت میز داوران رفت و به حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران اعتراض کرد.

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

دیدار دانیال بزرگی برابر فرزان عاشورزاده با پیروزی ملی پوش تکواندو همراه شد و به همین دلیل دانیال با اشک و همراهی سرمربی تیم اش زمین شیاپ چانگ را ترک کرد.

در هفته ششم لیگ برتر حاشیه دیدار تیم های کن و دانشگاه آزاد کم نبود و حتی در بین مسابقه ورزشکار تیم کن مجبور به تعویض هوگو خود شد تا ضربات ورزشکار مقابل از نظر امتیازی ثبت شود.

اشکالاتی که در هوگوها و کلاه ورزشکاران از نظر ثبت امتیاز داشت با اعتراض تکواندوکاران و کادر فنی تیم ها همراه شد و با وجود اینکه از این هفته کلاه های ورزشکاران مجهز به سنسورهای الکترونیکی شده است اما همچنان اشکالاتی در امتیازگیری تکواندوکاران ادامه دارد.

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

مهدی بی باک، بهزاد خداداد و مرتضی کریمی پیشکسوتان تکواندو در قسمت VIP سالن حاضر شدند و از نزدیک به تماشای لیگ پرداختند.

همانند دیگر هفته های لیگ برتر فریبرز عسگری و علی محمد بسحاق سرمربی و مربی تیم ملی از نزدیک عملکرد تکواندوکاران و ملی پوشان را از نزدیک زیر نظر گرفتند.

هفته ششم لیگ برتر به دلیل تاخیر تیم کادرفنی لوازم خانگی کن و تیم دانشگاه آزاد با یک ساعت تاخیر و در ساعت ۱۱ صبح برگزار شد.این در حالی است که قرار بود پیش از این دیدار هفته ششم ساعت ۱۰ صبح آغاز شود.

این تاخیر باعث شد که دیدار های هفته هفتم و پایانی هم از ساعت ۱۴ پیگیری شود.

مهدی خدابخشی که از نیمه ماه مهر به دلیل مصدومیت در ناحیه زانو نتوانسته بود تیم ملی تکواندو را در گرندپری منچستر همراهی کند و از ابتدای لیگ برتر از رقابت ها دور بود امروز در هفته های پایانی لیگ برای تیم شهرداری روی شیاپ چانگ رفت و به پیروزی رسید.

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

رقابت های هفته هفتم لیگ برتر هم به دور از حاشیه نبود و ابراهیم افتخاری سرمربی تیم انقلاب شهریار با اعتراض شدید به عملکرد داوری برای دقایقی بازی این تیم برابر پاس قوامین را متوقف کرد.

اما در حساس ترین دیدار این هفته شاگردان خانلرخانی برابر تیم مدعی لوازم خانگی کن روی شیاپ چانگ رفتند و با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسیدند.

امیر حسین امیدی تکواندوکار تیم شهرداری ورامین در زمان مبارزه برابر سهیل محمدیان از تیم کن از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد که لحظاتی این دیدار برای رسیدگی به وضعیت این هوگوپوش متوقف شد که خوشبختانه مصدومیت امیدی جدی نبود و مبارزه پیگیری شد.

با توجه به اینکه تیم کن ۵ بر ۲ از شهرداری ورامین عقب بود با تصمیم کادر فنی این تیم فرزان عاشورزاده از مبارزه انصراف داد و مبارزه هشتم این دیدار برگزار نشد.


انتهای پیام/