به گزارش پارس نیوز، 

علی دشتی درباره توقف تیم فوتبال سایپا تهران مقابل ماشین سازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: برای کسب ۳ امتیاز به مصاف ماشین سازی آمده بودیم. در ابتدا هم می خواستیم‌ بازی را کنترل کرده و در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما شرایط زمین خیلی بد بود و کار هر ۲ تیم‌ را خراب کرد.

او ادامه داد: سایپا و ماشین سازی نمی توانستند در این زمین خوب بازی کنند اما خدا را شکر شرایطمان در نیمه دوم بهتر شد و بیشتر حمله کردیم. خودم یکی ۲ موقعیت خوب داشتم که اگر شرایط زمین خوب بود آنها را گل می کردم.

هافبک تیم سایپا تصریح کرد: خدا را شکر بازی دست کم با مساوی به اتمام رسید چراکه در بازی قبلی خود مقابل سپاهان ۳ بر صفر شکست خوردیم و می خواستیم مقابل ماشین سازی جبران کنیم تا روحیه بچه ها بالاتر بیاید اما مساوی هم نتیجه بدی نیست.

دشتی درباره بازی بعدی سایپا مقابل پدیده صدرنشین اظهار داشت: برای کسب ۳ امتیاز از پدیده به مشهد می رویم و انشالله این کار را هم انجام بدهیم. البته این بازی هم مانند تمام دیدارهای دیگر سایپا سخت است چراکه همه تیم ها خوب هستند اما برای برد مقابل پدیده بازی می کنیم تا از صدرجدول عقب نمانیم.

او درباره تاثیر غیبت مهدی ترابی در دیدار سایپا و ماشین سازی گفت: سایپا بازیکنان جوانی دارد که تمام این نفرات باکیفیت و باانگیزه هستند. ۱۰۰ درصد اگر مهدی ترابی مقابل ماشین سازی بازی می کرد وضعیتمان بهتر می شد اما خدا راشکر سایر نفرات تا حدی توانستند جای خالی مهدی را پر کنند‌. برای ترابی در تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.


انتهای پیام/