به گزارش پارس نیوز، 

محمد ترکاشوند پس از قبول شکست 3 بر صفر مقابل تیم سایپا که اولین شکست این تیم بود، اظهار داشت: به تیم سایپا تبریک می‌گویم. آن‌ها در شرایط بحرانی قرار داشتند و به نوعی امروز محکوم به پیروزی بودند. 

وی ادامه داد: آن‌ها در زدن سرویس انتحاری عمل کردند. در ست اول با وجود اینکه ما چند امتیاز اختلاف با حریف داشتیم، سرویس های آن‌ها نتیجه بخش بود و توانستند ست را به سود خود تمام کنند. 

ترکاشوند افزود: وقتی با نتیجه 24 بر 21 عقب باشی و بازی را به تساوی کشانده و برنده شوید از نظر روحی شرایط بهتری پیدا می‌کنید و همین اتفاق برای تیم سایپا افتاد و همه چیز به سود این تیم پیش رفت. 

سرمربی پیکان در ادامه گفت: بعد از اینکه ست اول را واگذار کردیم از نظر روحی افت داشتیم و هر کار کردیم نتوانستیم به شرایط آرمانی رسیده و جبران کنیم. در ست سوم تغییراتی بوجود آوردیم و کمی روندمان بهتر شد. 

ترکاشوند افزود: تیم من در برخی نقاط مشکلاتی داشت که در بازی های آینده باید آن ها را برطرف کنیم. مسئولیت این باخت را خودم بر عهده می‌گیرم. شاید ما نیز در بخش هایی دچار اشتباه شدیم و به برخی بازیکنان زیاد اعتماد کردیم و شاید باید آن‌ها را زودتر تعویض کرده و به جوان ترها میدان می‌دادم. 

سرمربی پیکان ادامه داد: شاید باز هم با همین نتیجه بازنده می‌شدیم اما در مجموع باید بگویم سایپایی‌ها امروز خیلی خوب بازی کردند. شاید اگر ست اول را برده بودیم شرایط تغییر می‌کرد و ما 3 بر صفر برنده این بازی بودیم. 

وی افزود: در مجموع ورزش همین است و برد و باخت جزیی از آن است. حدود 20 بازی دیگر پیش رو داریم و تا روز آخر هیچ چیز مشخص نخواهد بود. هنوز اول راهیم. نمی توان همه بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشت. 

ترکاشوند گفت: باید روی نقاط ضعف تیم کار کنیم تا در ادامه شرایط بهتری داشته و بتوانیم به روند پیروزی های خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/