به گزارش پارس نیوز، 

محمدحسین اکبرمنادی در مورد پیروزی سایپا مقابل استقلال گفت: بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم برنده شویم. من هم در این برد تمام تلاشم را انجام دادم اما همه تیم زحمت کشیدند.

وی در مورد اینکه سهم زیادی در این پیروزی داشت، عنوان کرد: همه تیم در این پیروزی سهم داشتند و من هم سهمی داشتم. به تنهایی در این موفقیت دخیل نبودم اما خوشحالم ۲ پنالتی را گرفتم و توانستم از خجالت دایی دربیاییم.

دروازه‌بان سایپا در مورد اینکه آیا تمرین پنالتی کرده بودند، اظهار داشت: بله، ما تمرین پنالتی کرده بودیم. یک روز قبل از اینکه به هتل بیاییم پنالتی کار کرده بودیم و در طول هفته هم تمرینات لازم را انجام دادیم دایی پیش‌بینی این مسئله را کرده بود.

اکبرمنادی در رابطه با اینکه آیا نحوه پنالتی زدن بازیکنان استقلال را آنالیز کرده بود، گفت: تا حدی، اما زیاد روی این موضوع مانور نکردیم چرا که دایی نمی‌خواست ذهن ما به سمت بردن تیم برای رساندن بازی به پنالتی باشد. خدا را شکر در پنالتی‌ها هم توانستیم خوب کار کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: خدا را شکر توانستم به نحوی جواب اعتماد دایی را بدهم و بهزاد غلامپور هم در تمرینات کمک زیادی به من می‌کند و باید از او هم تشکر کنم.

انتهای پیام/ر