به گزارش پارس نیوز، 

ابراهیم صادقی پس از پیروزی سایپا مقابل استقلال گفت: سعی می‌کنیم از این بازی درس بگیریم و در ادامه مسیرمان در جام حذفی از آن استفاده کنیم. استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بعد از ۱۰ نفره شدن هم بسیار خوب کار کردیم می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم خوشحالم مقابل یک تیم بزرگ به این شکل بازی کردیم و امیدوارم در ادامه هم خوب کار کنیم و قهرمان شویم.

وی در مرود اینکه آیا اولویت سایپا روی جام حذفی است، گفت: همیشه جام حذفی اهمیت دارد و راه رسیدن به سهمیه در جام حذفی نزدیک‌تر است اما ما سال قبل هم در لیگ سهمیه گرفتیم و تلاش می‌کنیم امسال قهرمان شویم. تیم خوبی داریم بازیکنان ما جوان و خوب هستند امسال هم بازیکنان جوان به ما کمک می‌کنند و امسال شرایط خوبی داریم.

مربی سایپا در رابطه با وضعیت داوری گفت: در مورد داوری خیلی صحبت نمی‌کنم فاصله ما از صحنه‌ها دور بود و نمی‌دانم آیا پنالتی اتفاق افتاد یا نه.

صادقی در پایان در رابطه با اینکه آیا فکری به حال این موضوع که مهدی ترابی در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شود کرده‌اند، بیان داشت:‌در این مورد نمی‌توانم صحبت کنم. ترابی جزو بازیکنانی است که از جوانی در سایپا بوده و در این تیم رشد کرده و توانسته به تیم ملی برسد و امیدواریم او در تیم جدیدش هم موفق باشد.

انتهای پیام/