به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال به حکم قرعه سه‌شنبه شب در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال میهمان تیم نفت مسجدسلیمان بود. مسابقه‌ای که ۱۲۰ دقیقه طول کشید و در نهایت شاگردان شفر یک بر صفر به برتری رسیدند تا به مرحله یک هشتم صعود کنند. آبی پوشان یک بازی معوقه در لیگ برتر هم دارند که آن هم مقابل نفت مسجدسلیمان است و روز شنبه این دیدار برگزار خواهد شد. مسابقه تکراری این مرتبه در چارچوب لیگ باعث شد که استقلال در خوزستان ماندگار شود و به تهران برنگردد.

استقلال هنوز به آن تیم مورد نظر هواداران تبدیل نشده و با تیم فصل قبلش فاصله زیادی دارد البته جدایی بازیکنانی مثل جباروف، ابراهیمی، تیام ، نورافکن ، مجید حسینی و ... باعث شده آبی پوشان دچار افت شوند و برای رسیدن به هماهنگی با بازیکنان جدید طبیعی است که نیاز به زمان هست اما فوتبال فرصت کافی را همیشه به شما نمی‌دهد! به هر حال استقلال در لیگ برتر فقط یک برد داشته و نفت مسجسد سلیمان هم هنوز در لیگ برتر بردی به دست نیاورده و فقط یک گل زده دارد. علیرضا مرزبان سرمربی جدید هم هنوز بردی با نفت نداشته است با این حال همواره امیدوارانه از بازی‌های آینده صحبت می‌کند.

استقلال هم برای عبور از بحران و فرار از رده یازدهم جدول باید در این مسابقه تکراری هم پیروز شود. قطعا دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. احتمال مساوی شدن این بازی زیاد است زیرا آبی پوشان با ۵ مساوی در این فصل رکوردار هستند! نفت مسجدسلیمان هم که از مساوی ناراضی نخواهد بود با این حال اگر شاگردان شفر در این بازی پیروز شوند صعودی ۴ پله‌ای در جدول لیگ خواهند داشت و می‌توانند به رده هفتم برسند و فقط ۵ امتیاز با پرسپولیس فاصله پیدا می‌کنند. 

سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور و علیرضا ایلدروم به همراه تورج عیوض محمدی قضاوت این بازی را برعهده دارد. همچنین سیدعلی میرغفاری داور چهارم و ابراهیم میرزابیگی به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارند.

این بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی ساعت 18:15 برگزار می شد.

انتهای پیام/