به گزارش پارس نیوز، 

سیدجلال حسینی پس از پایان دربی ۸۸ در خصوص شرایط مسابقه گفت: شما چرا اینجا هستید ببینید چقدر مقابل رختکن ما شلوغ است و چه افتضاحی است و چقدر افراد متفرقه حضور دارند. 

وی افزود: متأسفانه فغانی پنالتی ما را نگرفت اگر می‌گرفت شرایط فرق می‌کرد. باید به هر دو تیم حق بدهیم چون بازی‌های فشرده‌ای را در لیگ و آسیا پشت سر گذاشته‌اند فوتبال همین است. وقتی دو تیم بزرگ بازی می‌کنند انتظار نداشته باشید راحت کار کنند. هر دو تیم مراقب بودند گل نخوردند. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که بازی مقابل السد چقدر در دربی تأثیرگذار بود، گفت: از شما می‌پرسم الان استقلال مهم‌تر است یا السد؟ بازی به بازی جلو می‌رویم. استقلال تیمی است که کادر فنی خوب و بازیکنان با کیفیتی دارد تمرکز ما امروز روی بازی با استقلال بود. متأسفانه مصدومیت ماهینی خیلی بد شد. در این شرایط سخت یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست دادیم. خستگی در ساق پای بازیکنان مشهود بود و روز به روز کار ما را سخت‌تر می‌کند باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

حسینی درباره نقش مدیریت سابق پرسپولیس در ایجاد این شرایط گفت: شرایطی ایجاد شده که شب‌ها نمی‌توانیم بخوابیم. ماهینی سه چهار هفته است که با این مصدومیت بازی می‌کرد امیدوارم رباط پایش پاره نشده باشد. مشکلاتی است که مربوط به قبل است اگر یک بازیکن را از دست بدهیم نمی‌دانیم چکار باید بکنیم.

وی در خصوص اینکه گرشاسبی گفته است او ستاره دربی بوده و باید به تیم ملی دعوت شود، گفت: گرشاسبی لطف دارد اما در مورد افرادی صحبت می‌کنم که نمی‌دانند من چقدر زحمت کشیده‌ایم و خیلی راحت برخی گزارشگران می‌گویند خط خورده‌ام اما نمی‌دانم چندین سال است که زحمت کشیده‌ام. حالا هم تمام تمرکز ما روی پرسپولیس است با رفتن ماهینی مسئولیت من سنگین‌تر شده است.

کاپیتان  پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس با این شرایط توان شکست دادن السد را دارد یا نه، گفت: مگر با این شرایط می‌توان با السد مقابله کرد و این تیم را شکست داد؟ مگر با غیرت و تعصب می‌توان بازی کرد؟ از افرادی که این شرایط را به وجود آورده‌اند، سؤال کنید. 

انتهای پیام/