به گزارش پارس نیوز، 

مهدی خدابخشی ملی پوش تکواندو کشورمان بیان کرد: در تمرینات از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم و با صلاحدید کادر فنی که به من اجازه دادند به درمان بپردازم برای مدتی از تیم ملی دور شدم تا آسیب دیدگی ام جدی‌تر نشود.

او ادامه داد: خوشبختانه دکتر معالجم از روند درمانی من راضی است و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود از هفته آینده برای حضور در مسابقات لیگ برتر و تیم ملی تکواندو تمریناتم را آغاز می‌کنم.

تیم شهرداری ورامین پتانسیل قهرمانی در جهان را دارد

تکواندوکار تیم شهرداری ورامین افزود: در آذرماه تیم شهرداری ورامین باید در رقابت‌های مهم و جهانی شرکت کند که از نظر امتیازی بسیار مهم است. معتقدم تیم شهرداری ورامین پتانسیل قهرمان در این رقابت‌ها را دارد و امیدوارم بتوانم تیمم را در این مسابقات همراهی کند و به موفقیت و قهرمانی آن کمک کنم.

سطح لیگ برتر تکواندو افت کرده است

خدابخشی درباره مسابقات لیگ برتر تکواندو گفت: سطح رقابت‌ها نسبت به سال‌های قبل افت کرده است چرا که تعداد تیم‌ها کم شده و حامیان مالی دیگر در تکواندو سرمایه گذاری نمی‌کنند و مبالغ قراردادی تکواندوکاران در مقایسه با قبل با کاهش همراه بوده است.

استعداد و پتانسیل خوبی در تکواندو وجود دارد

او تصریح کرد: کاهش رقم قرارداد کار را برای جوانان و هوگوپوشان سخت می‌کند و من از شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌خواهم که در تکواندو سرمایه گذاری کنند و از این رشته ورزشی حمایت داشته باشند چرا که استعداد و پتانسیل‌های خوبی در بین ورزشکاران این رشته وجود دارد که با حمایت آن‌ها می‌توانند در لیگ برتر شرکت کنند و با ارتقا سطح کیفی لیگ می‌توانیم به پشتوانه سازی تیم ملی امیدوار باشیم.

رقم قراردادی باشگاه‌ها کمتر از قبل شده است

خدابخشی عنوان کرد: رقم قرارداد‌ها نسبت به سال‌های قبل کمتر شده و با کاهش مبالغ مواجه بودیم. رقم قرارداد‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون است و این برای مدت زمان یکسال کم است. امیدوارم حامیان مالی بتوانند حمایت بیشتری از تیم‌های حاضر در لیگ داشته باشند.

پرداختی باشگاه‌ها بستگی به نوع قرارداد دارد

او درباره نحوه پرداخت رقم قرارداد‌ها از سوی باشگاه‌ها گفت: هر باشگاهی بسته به قرارداد خود در ابتدا یا انتهای فصل مبلغ تکواندوکار را پرداخت می‌کند و این موضوع بستگی به قرارداد آن‌ها دارد و گاهی هم مبالغ به صورت مرحله‌ای بدست ورزشکار می‌رسد.

موفقیت‌های تکواندو جان تازه‌ای به این رشته بخشیده است

ملی پوش تیم شهرداری ورامین عنوان کرد: جوانان ما در المپیک آرژانتین عملکرد خوبی داشتند و من به آن‌ها و کادر فنی تیم ملی تبریک می‌گویم و امیدوارم این اتفاق در آینده هم ادامه داشته باشد و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز شاهد مدال آوری تکواندوکاران بزرگسال باشیم.

او ادامه داد: کسب موفقیت‌های تکواندو جان تازه‌ای به این رشته بخشیده و روحیه تکواندوکاران را افزایش داده است و امیدوارم در گرندپری‌ها و مسابقات جهانی هم بت. انیم موفق باشیم تا سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آوریم و در این رقابت‌ها هم شاهد مدال آوری تیم بزرگسالان باشیم.

مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو آغاز شده است

خدابخشی در مورد سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: بعد از المپیک ریو رقابت‌های کسب سهمیه و امتیاز برای حضور در المپیک بعدی آغاز شده است، اما در سال ۲۰۱۹ این مسابقات به نقطه اوج خود می‌رسد. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان از تیم‌های ما حمایت کند تا در رقابت‌های مختلف شرکت کنیم و امتیازمان را به رنکینگ ۵ نفر اول برسانیم تا بتوانیم سهمیه را کسب کنیم.

ملی پوش تیم تکواندو در پایان گفت: امیدوارم که تیم شهرداری ورامین بتواند هم در مسابقات لیگ و هم در رقابت‌های جهانی که در پیش دارد عنوان قهرمانی را کسب کند و اگر در مسبقات جهانی برای تیم شهرداری روی شیاپ چانگ بروم به طور حتم تمام تلاشم را برای مدال آوری خواهم کرد.

انتهای پیام/