به گزارش پارس نیوز، 

مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته کشورمان، بیان کرد: مرحله ششم اردو‌های آمادگی تیم ملی برای حضور در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین امروز به پایان رسید و ملی پوشان یک مدت کوتاهی استراحت می‌کنند و پس از آن مجدد وارد اردو خواهند شد.

خلا دیدار‌های تدارکاتی در تیم ما وجود دارد

او ادامه داد: تیم ملی کاراته در مقایسه با دیگر تیم‌هایی که در المپیک آرژانتین حضور دارند از سطح آمادگی کمتری برخوردار است چرا که مشکلات مالی فدراسیون مانع از برگزاری دیدار‌های تدارکاتی شد و در این مدت نتوانستیم در کمپ‌های تمرینی حاضر شویم و همچنان خلا دیدار‌های تدارکاتی در تیم ما وجود دارد.

حضور در کمپ تمرینی به اندازه یک ماه اردوی آمادگی موثر باشد

بهنام فر افزود: حضور در کمپ تمرینی می‌تواند به اندازه یک ماه اردوی آمادگی به افزایش فنی ملی پوشان کمک کند و تجربه آن‌ها را افزایش دهد، اما متاسفانه نه تنها نتوانستیم در این کمپ‌ها حاضر شویم بلکه در خواستی که برای حضور در سالن تمرین آکادمی المپیک هم دادیم به جایی نرسید و ما در سالنی که توسط اسپانسر مالی برای ما مشخص شده است تمرین می‌کنیم.

امیدوارم کاراته کا‌ها با کسب مدال نام خود را ثبت کنند

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: دو مرحله اردو تا زمان اعزام به المپیک خواهیم داشت و ۱۲ مهرماه راهی بوینس آیرس خواهیم شد و تا ۲۷ مهرماه در آرژانتین حضور داریم و امیدوارم در این ۱۵ روز هم شرایط ایده آل ملی پوشان حفظ شود و کاراته کا‌های ما بتوانند به عنوان اولین ورزشکارانی باشند که در المپیک جوانان صاحب مدال می‌شوند و نام خود را در تاریخ کاراته ایران ثبت کنند.

او تصریح کرد: با توجه به امکاناتی که داریم سعی می‌کنیم خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را در المپیک کسب کنیم. من همیشه در سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را با تیم ملی گرفتم و این موضوع را می‌توانیم در رقابت‌های کاراته وان کرواسی، آسیایی ژاپن ببینید و امیدوارم که این بار هم در آرژانتین موفقیت دیگری را برای کاراته کشورم رقم بزنم.

بازی‌های حریفان را آنالیز کردیم

او درباره شناختش از حریفان تیم ملی در المپیک گفت: وقتی تیمی موفق به کسب سهمیه المپیک می‌شود یعنی از نفرات برتری برخوردار است و ما سعی کردیم آنالیزی از بازی تیم‌های حاضر در این رقابت داشته باشیم تا با آمادگی راهی آرژانتین شویم.

برگزاری اردو در هیئت گرگان بستگی به شرایط این هیئت دارد

بهنام فر درباره برگزاری اردوی تیم ملی در سایر استان‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر سالنی که در تهران در اختیار تیم ملی قرار دارد از نظر امکانات بدنسازی بسیار حرفه‌ای است و به آمادگی ملی پوشان کمک می‌کند. البته هیئت گرگان برای برگزاری اردوی تیم ملی اعلام آمادگی کرده که در صورتی که شرایط سالن و تجهیزات هیئت مناسب باشد اردو به این شهر منتقل می‌شود در غیر این صورت در تهران ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان گفت: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به تیم‌های رده پایه و فدراسیون کاراته داشته باشند تا شرایط آماده سازی تیم‌های ملی بهتر شود و به کسب نتیجه امیدوار‌تر باشیم.


انتهای پیام/