به گزارش پارس نیوز، پدیده با گذشت 10 هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی است و این در حالی است که در مشهد هیچ مسئولی به فکر این تیم نیست و کار به جایی رسیده که یحیی گل‌محمدی تمرینات تیمش را ترک کرده است.

هفته گذشته بود که امام جمعه مشهد هم به خاطر شرایط نابسامان پدیده به حرف آمد و از مسئولان استان و شهر مشهد خواست به مشکلات مالی این باشگاه رسیدگی کنند، اما این خواسته وی هم بی‌فایده بوده است. نکته قابل توجه اینکه هواداران تیم پدیده هر روز در شبکه‌های اجتماعی به وضعیت  تیم موفق شهرشان اعتراض کرده و از مسئولان این شهر می‌خواهند به داد آنها برسند و باز کسی پاسخگو نیست.

گل‌محمدی از همان هفته اول لیگ نسبت به آینده تیمش ابراز نگرانی می‌کرد و هر هفته از مسئولان شهر مشهد می‌خواست به وضعیت پدیده سروسامان دهند که در نهایت وقتی دید حرفش خریدار ندارد تصمیم گرفت از روز گذشته (جمعه) تمرینات تیم پدیده را رها کرده و به تهران برگردد. او یک بار دیگر هم در این فصل این کار را انجام داده بود، اما بعد از وعده و وعید‌های مسئولان شهر مشهد راضی به بازگشت شد، اما این بار به نظر می‌آید او تا زمانی که تکلیف تیمش مشخص نشود قصد بازگشت به مشهد را ندارد.

تمرینات تیم فوتبال پدیده فعلاً زیر نظر دستیاران گل‌محمدی برگزار می‌شود، اما اینکه دوری او از سرخپوشان تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند، مشخص نیست. حتی برگزاری بازی این هفته (روز جمعه) پدیده مقابل نساجی مازندران هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.