به گزارش پارس نیوز، با توجه به صحبت هایى که مدیران جدید باشگاه استقلال با تیام انجام دادند در نهایت طلب ٦٣ هزار دلارى این بازیکن پرداخت شد.

در همین راستا مقرر شد تیام بخشى از قرارداد اولیه خود را براى فصل آتى بگیرد و با بازگشت به تهران براى استقلال بازى کند.

با این وجود به احتمال زیاد تیام امروز به تهران باز مى گردد تا با قراردادى جدید براى استقلال به میدان برود.

کاروان استقلال استانبول را ترک مى کند

اعضاى تیم فوتبال استقلال امروز ساعت ٩:٣٠ استانبول را به مقصد تهران ترک مى کند

پیش از این فتحى و نوروزى ساعاتى قبل راهى تهران شده اند.

وضعیت تیمورى و آقاخان در استقلال

تیمورى با توجه به مصدومیتى که دارد حداقل براى درمان و بهبودى به ٢ ،٣ ماه نیاز دارد و به همین دلیل این بازیکن پس از قرار گرفتن در وضعیت مناسب مشکلى براى بازى کردن ندارد.

اما در این میان مرتضى آقاخان که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت است حداقل استقلال تا نیم فصل به این بازیکن نیاز ندارد و از طرفى در صورت خواسته شفر احتمالا در نیم فصل دوم از حضور آقاخان آن هم با شرط و شروطى در قرارداد و تخفیف بسیار این بازیکن بتواند براى آبى ها به میدان برود.

جلسه چشمى و مدیران استقلال

طبق صحبت هاى از پیش شده قرار است مدیر برنامه چشمى و این بازیکن امروز در جلسه اى با حضور فتحى سرپرست جدید استقلال حاضر شوند تا براى ادامه حضور این بازیکن در جمع آبى ها توافقات لازم انجام شود.

داستان جپاروف و استقلال به کجا رسید

با توجه به اتمام قرارداد جپاروف با باشگاه استقلال در همین راستا مدیران آبى پوش مذاکراتى را با مدیر برنامه هاى این بازیکن داشتند که در نهایت جپاروف رقمى حدود ٥٠٠ تا ٦٠٠ هزار دلار به همراه عقد قرارداد ٣ ساله از آبى ها خواستار شده که این موضوع با خواسته مدیران جدید بسیار تفاوت دارد.

مدیران جدید باشگاه استقلال به دنبال عقد قراردادى یک ساله با رقم ٣٠٠ تا ٣٥٠ هزار دلار با جپاروف هستند و به همین دلیل در حال حاضر مدیران به جپاروف زمان دادند تا او به پیشنهاد آنها براى حضور در استقلال فکر کند.