به گزارش پارس نیوز، 

بدون تردید پدیده مشهد را می‌توان یکی از ویژه‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر دانست. تیمی که با بازی‌های فوق‌العاده در دیدارهای لیگ هجدهم، توانست خود را به‌عنوان صدرنشین بلامنازع در ده هفته اول معرفی کند. تیمی که وجه تمایزش با دیگر تیم‌های لیگ برتری، نه در صدرنشینی، که در عدم رسیدگی به وضعیت مالی وخیم این تیم است.

در راستای همین وضعیت، اولین گلوله مرگبار به سوی تیم صدرنشین لیگ، شلیک و بالاخره پای حواشی به این تیم نیز باز شد و سرمربی موفق همانطور که در نشست مطبوعاتی همین امروز بیان کرده بود، پروسه استعفای خود را به راه انداخت و اولین اقدام مهم خود را برای این منظور عملی کرد.

پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و در حالی که همه بازیکنان تیم پیروز، در رختکن ورزشگاه بهنام محمدی مشغول شادی و پایکوبی بودند، با واکنش سرمربی خود روبرو شدند. واکنشی که شامل خداحافظی یحیی گل‌محمدی با تک‌تک بازیکنان و عوامل تیم پدیده می‌شد. گل‌محمدی پس از این کار، با پروازی متفاوت، با سایر عوامل تیم که عازم مشهد بودند، راهی تهران شد.

یحیی گل‌محمدی که قطعا یکی از عوامل موفقیت پدیده محسوب می‌شود، در نشست مطبوعاتی امروز خود اعلام کرد:

کار کردن سخت شده و رویم نمی‌شود در چشم بازیکنانم نگاه کنم. طاقت همه ما سر آمده است. برای ادامه کار باید فکر بیشتری کنم و احتمال اینکه از این تیم جدا شوم، زیاد است. حس می‌کنم دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد. احتمال جدایی من خیلی زیاد است و ادامه دادن با این شرایط برای من امکان پذیر نیست.

همه این اتفاقات در حالی افتاد که از میان مسئولان استان خراسان، تنها شهردار شهر مشهد برای کمک به نماینده شهر خود در لیگ برتر قدم برداشت و به غیر از وی هیچ یک از مسئولان کمکی نکردند تا گل‌محمدی و شاگردانش و کادر مدیریتی این تیم با نامساعدترین وضعیت ممکن خود را به صدر جدول برسانند.

نکته جالب این است که انتظاری، مدیرعامل شرکت پدیده(مادر) تاکنون به تعهدات خود به این تیم رسیدگی نکرد و با توجه به رسیدگی مدیران قبلی پدیده (مادر) به نماینده مشهد، قدمی برای این تیم برنداشته است و همین موضوع، فشار مالی شدیدی را به تیم پدیده تزریق کرد. تبلیغات محیطی فراوان این شرکت، از جمله در ورزشگاه آزادی، هزینه هنگفتی برای شرکت پدیده قطعا در پی داشته است؛ اما هنوز مشخص نشده انتظاری و البته دیگر مسئولان استان خراسان نیتی مبنی بر کمک به تنها نماینده لیگ برتری مشهد دارند یا خیر. 

پدیده مشهد از ابتدای لیگ هجدهم موفق شد پله‌پله خود را به صدر نزدیک کند و به عنوان سرآمد سایر تیم‌ها در جدول رده‌بندی، حضوری مستمر داشته باشد. اتفاقی که احتمالا با جدایی گل محمدی از این تیم دستخوش تغییر خواهد شد. موضوعی که قطعا مدیران تیم پدیده و هواداران این تیم را نگران کرده است و باید دید مدیرعامل تیم پدیده به همراه تیم مدیریتی‌اش چه تدبیری برای باز گرداندن مربی موفق خود خواهند اندیشید.