به گزارش پارس نیوز، با توجه به جدایی ساناک از تیم فوتبال استقلال در نهایت با پیگیری های شفر فیلیپ به عنوان مربی بدنساز به بدنه کادر فنی اضافه شد تا سرمربی آلمانی با مشکل مواجه نشود اما نتایج ضعیف آبی پوشان باعث شد تا حرف و حدیث هایی درباره انتخاب دستیار جدید برای شفر به گوش برسد .

دستیارانی همچون مجتبی جباری ،امید روانخواه ،فرهاد مجیدی و دیگر افراد که بار ها نامشان برای حضور روی نیمکت استقلال و دستیاری شفر شنیده شد اما هر بار مدیران استقلال به هر نحوی آن را تکذیب می کردند تا از طرفی به گوش برسد که اعضای کمیته فنی باشگاه در نظر دارند از میان نفرات خود و یا پیشکسوتان یک فرد را برای شفر انتخاب کنند .

انتخاب دستیار جدید برای شفر از سوی اعضای کمیته فنی باعث شد تا سرمربی آلمانی هم دست به کار شود و برای مدیران استقلال اسلحه جدیدی را رو کند .

شفر روز گذشته با دعوت از مجتبی جباری به تمرین استقلال و برگزاری نشست خصوصی به نوعی همه را متوجه کرد که در صورت انتخاب دستیار جدید او ترجیح می دهد از بازیکن اسبق این تیم برای حضور روی نیمکتش استفاده کند .اسلحه جدیدی که شفر برای مدیران رو کرده و به نوعی مسئولان آبی پوش هم به دلیل نداشتن مدرک مربیگری جباری زیاد با حضور وی روی نیمکت استقلال موافق نیستند .

همچنین نا گفته نماند مجتبی جباری نیز برای حضور روی نیمکت استقلال دست از تلاش بر نمی دارد و وی با شرایطی که این روز ها با شفر دارد بدش نمی آید به عنوان دستیار سرمربی آلمانی به جمع آبی پوشان باز گردد.