به گزارش پارس نیوز، وینفرد شفر ظاهرا کمیته فنی استقلال را قبول ندارد و از همین حالا شمشیر را برای آنها از رو بسته است. فتحی سرپرست استقلال با درخواست اعضای کمیته فنی تلاش کرد تا شفر را عضوی از این کمیته کند ولی سرمربی آبی‌ها چنین موضوعی را رد کرده و تاکید دارد عضو کمیته فنی نمی‌شود.

 

نکته اینجاست که دو طرف جنگ خاموشی دارند که شاید به زودی علنی شود. چند وقت پیش شفر‌ متوجه شد که اعضای کمیته فنی به فتحی گفته اند باید به خریدهای نیم فصل نظارت کنند چون تیم در تابستان گذشته اصلا خریدهای خوبی نداشت. به هر حال با توجه به عملکرد بد اکثر خریدهای باشگاه و مصدومیت تیموری و آقاخان این حرف پربیراه نبود اما شفر‌ شدیدا مخالف این مسئله است. او حتی به فتحی گفته هیچکس حق دخالت در خریدهای استقلال را ندارد و اوست که باید نظر اول و آخر را بدهد.

 

وقتی هفته پیش این خبر را منتشر کردیم، نمی‌دانستیم دلیل اصلی این حرف شفر چیست چون طبیعی است سرمربی خودش بازیکنان مورد نظر را انتخاب کند ولی حالا مشخص شده مرد آلمانی تنها به خاطر حرف های اعضای کمیته انضباطی چنین چیزی گفته است. او در آخرین مصاحبه خود نیز بار دیگر تاکید کرد کسی حق دخالت در کارهایش را ندارد تا به کمیته فنی غیر مستقیم پیغام داده بود. در حال حاضر کمیته فنی استقلال و شفر جنگ خاموشی برای انتخاب دستیار جدید دارند و هر کدام می‌‍خواهند گزینه خود را بیاورند. فتحی هم این وسط گیر کرده و در آخرین مصاحبه اش گفته است:

«اعضای کمیته فنی باید نظر دهند و شفر هم تصمیم بگیرد.»