به گزارش پارس نیوز، صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگاران  در خصوص دیدار دو دیدار اخیر تیم های فوتبال استقلال برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: دیدار آبی‌پوشان برابر مسجد سلیمان در لیگ برتر بهتر از جام حذفی بود، استقلال آرام‌آرام می‌رود تا به شرایط خوبی دست پیدا کند اما متأسفانه در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب نکرده و امتیازات زیادی را از دست داده است. در دیدار دوم آبی‌پوشان برابر نفت مسجد سلیمان، شاهد یک اتفاق خوب در استقلال بودیم و آن هم استفاده از جوانان در این دیدار بود که روز به روز اعتماد به نفس آنها بالا می‌رود و اگر این جوانان از استرس خارج شوند، مطمئناً همانند بازی با نفت، در دیگر دیدارهای آینده استقلال می‌توانند گلزنی کنند و روز به روز بهتر شوند.

وی در مورد عملکرد شفر در هفته‌های ابتدایی لیگ خاطرنشان کرد: متأسفانه باید بپذیریم عملکرد این سرمربی آلمانی خوب نبوده و هنوز نتوانسته همانند فصل گذشته نتایج قابل قبولی کسب کند. این برای استقلال و هوادارانش قابل قبول نیست؛ البته آبی‌پوشان با توجه به بردی که مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردند، فاصله امتیازی خود را با تیم‌های صدر جدول کم کردند اما اگر شفر می‌خواهد بعد از مدت‌ها به صدر جدول رسیده و به روزهای خوب فصل گذشته بازگردد، باید نتایج قابل قبول‌تری کسب کند و امتیازات لازم را به دست بیاورد.

ورمزیار درباره اتفاقاتی که این روزها برای حسین حسینی در استقلال به وجود آمده است، تصریح کرد: هر بازیکنی دوست دارد نیمکت‌نشین نباشد و در زمین حضور پیدا کرده و برای تیمش بازی کند؛ البته نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که شفر از حسینی استفاده نمی‌کند، او دروازه‌بان بزرگی است که در شرایط جوانی عملکرد بسیار خوبی داشته است؛ فصل گذشته رکورد تمام دروازه‌بان‌های ایرانی را شکست و به همین دلیل به تیم ملی هم دعوت شد اما این روزها او حتی در جام‌حذفی هم بازی نمی‌کند و این اتفاق بدی برای این بازیکن است. البته ما در تمرینات نیستیم و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی در آنجا رخ می‌دهد ولی با شناختی که از حسینی داریم، او باید مطمئناً بازی کند تا هم از شرایط آرمانی دور نشود و هم تیم ملی را از دست ندهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: به عنوان یک دوست از حسینی می‌خواهم وارد حاشیه‌ها نشود، تمرکز خود را از دست ندهد و تنها به موفقیت فکر کند؛ این موفقیت به دست نخواهد آمد جز با تمرینات مداوم و زحمت زیاد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی آغاز شده و تیم‌های لیگ برتری زمان زیادی را بابت این اردو از دست می‌دهند، گفت: برای بازی با بولیوی که تیم چندان مطرحی هم در فوتبال دنیا نیست، حدود ۲۰ روز تعطیل کردن لیگ، کار خوبی نیست؛ البته تیم‌های ما دیگر به این شیوه کی‌روش عادت کرده‌اند اما او که یک سرمربی حرفه‌ای است و از اروپا آمده، می‌داند که در اروپا برای چنین دیدارهایی نهایتاً دو یا سه روز زمان گذاشته می‌شود. با توجه به اینکه تیم ملی می‌خواهد بعد از سال‌ها به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست پیدا کند، امیدواریم این اتفاق رخ دهد و این تعطیلی‌های پی‌درپی و طولانی لیگ مثمرثمر باشد.

ورمزیار در پاسخ به این سؤال که «آیا تیم‌های لیگ برتری از این تعطیلی متضرر می‌شوند؟»، خاطرنشان کرد: به طور حتم این تعطیلی به ضرر خیلی از تیم‌ها خواهد بود؛ بخصوص تیم‌هایی که در شرایط بازی به سر می‌بردند و حالا به یکباره مجبورند حدود ۲۰ روز فقط تمرین کنند. این تعطیلات به بیشتر تیم‌ها لطمه می‌زند ولی چند تیم هم که در شرایط خوبی نبودند، از این تعطیلات استفاده کرده و با تمرینات بیشتر، خود را آماده شروع دوباره لیگ خواهند کرد.