به گزارش پارس نیوز، حسین الخواجه در مصاحبه با روزنامه الوطن قطر گفت: شکست السد برابر پرسپولیس ما را متعجب کرد و با توجه به بازی‌های این تیم در مراحل اخیر لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ستارگان قطر غیرمنتظره بود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه الاهلی دوحه افزود: تیم السد برای جبران شکست دوحه هنوز یک بازی دیگر در تهران پیش‌رو دارد. هر چند بسیار سخت است اما فوتبال در زمین بازی جریان دارد و می‌تواند با جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا از تهران بازگردد.

الخواجه سپس با غیرمنتظره خواندن شکست السد و عدم کسب پیروزی مهم در دوحه برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز از خودم می‌پرسم چه اتفاقی رخ داد. دوست دارم السد به این پرسش من در بازی برگشت در تهران پاسخ روشنی بدهد.

وی سپس با انتقاد از مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی تیم السد به خاطر قرارداد سعد الشیب درون دروازه گفت: او بدون آمادگی بدنی و فنی در این بازی بزرگ به میدان رفت و به نظر می‌رسید هنگام دریافت توپ‌ها آماده نیست. فریرا گفته بود برشم، دروازه‌بان دیگر السد مصدوم است اما در طول بازی شروع به گرم‌کردن کرد. خدا مرا ببخشد اگر برشم مصدوم است چطور گرم می‌کند. پس چه کسی مربی پرتغالی است؟ فریرا مربی فوق‌العاده‌ای است اما امیدوارم دروازه‌بان جوان را به خدمت بگیرد.

بازی رفت تیم‌های السد قطر و پرسپولیس سه‌شنبه گذشته در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 دقیقه اول آبان ماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.