به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به سایر تیم های لیگ برتر تمرینات خود را زودتر آغاز کرد تا با برنامه ریزی مناسب بدنسازی بتواند به شرایط خوبی برسد.

 

برانکو و سرخپوشان که به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند، برنامه ریزی مناسبی برای حضور موفق در این دوره از رقابت ها داشتند. پروفسور می دانست در فصل نقل و انتقالات به دلیل ممنوعیت فیفا نمی تواند بازیکنی را جذب کند پناه به آمادگی بدنی بازیکنان برد. تیزهوشی این سرمربی کروات برگ برنده سرخپوشان شد.

 

مارکو از همان ابتدا بابرانکو به پرسپولیس آمد. در طول این 4 فصل بسیاری از دستیاران برانکو تغییر کردند اما مارکو، مربی بدنساز و ایگور پانادیچ، مربی گلرهای پرسپولیس به دلیل عملکرد بسیار خوبی که از خود به نمایش گذاشتند با برانکو در جمع سرخپوشان ماندگار شدند.

 

 

پیش از آغاز فصل مارکو ماموریت ویژه‌ای از سوی برانکو ایوانکوویچ را برعهده گرفت. تمرین دو نوبته و پرفشار به اتفاقی تبدیل شد که بازیکنان به شدت نسبت به مربی بدنساز خود موضع گرفتند. مارکو در دو فصل اخیر وظیفه بدنسازی بازیکنان را به بهترین شکل ممکن دنبال کرد. با توجه به جدیت خود در زمان اجرای تمرینات و آیتم‌هایی که در نظر می‌گیرد به مرد منفور اردوگاه واراژین تبدیل شد.

 

با این حال این مربی جوان که در کرواسی از عناوین فردی زیادی نیز برخوردار است در زمان اجرای آیتم‌ها خودش به بهترین شکل آنها را به اجرا در می‌آورد تا جای هیچ بحثی برای شاگردانش در خصوص عدم توانایی انجام آن وجود نداشته باشد. تمرین های سخت و طاقت فرسای مارکو پاسخ داد. پرسپولیس در یک ماه اخیر بازی های مهمی همانند الدحیل، دربی و السد را با موفقیت پشت سر گذاشت. قدرت بدنی پرسپولیس باعث شد تا نفس بازیکنان حریف گرفته شود. سرخپوشان از دقیقه یک تا دقیقه 90 بی امان به دویدن و پرس جمعی می پردازند. 

 

سرخپوشان بازی درگیرانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند. این بدنسازی قوی پرسپولیس باعث شد تا قرمزپوشان در جریان بازی هنگام نبرد تن به تن نسبت به حریف برتری پیدا کنند. این روزها قدرت فیزیکی قرمزپوشان زبانزد شده است. استارت های عالی مهاجمان پرسپولیس در دقایق پایانی باعث شد تا در اوج خستگی بازیکنان حریف سرخپوشان به گل برسند و شاگردان برانکو امروز از بدنسازی خوبی که در ابتدای فصل انجام دادند به سود خوبی رسیدند. مدافعان و هافبک های پرسپولیس از لحاظ فیزیکی  اجازه ندادند مهاجمان تیم حریف از لایه های پر قدرت خط دفاعی این تیم عبور کنند. پرسپولیس شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانست با یک بازی منطقی و قدرتی السد را در خانه شکست دهد.