به گزارش پارس نیوز، 

مرتضی رضائی: توجیه به سبک چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان.اگر تا پیش از این سحر و جادو،خریدن داور، کمبود امکانات و زیر ساخت ها، آفتاب و مهتاب و ...دلیل شکست تیم های ایرانی در تورنمنت های مهم بود این بار و پس از حذف تیم ملی نوجوانان از آسیا چمنیان از دلیل عجیبی حرف زده و گفته است:« پوشش هواداران اندونزی در بازی نخست برای بازیکنان نوجوان ایران عجیب بوده است. یکسری از هواداران اندونزی پوشش خوبی نداشتند. بازیکنان ما به لحاظ فرهنگی چنین فضایی را ندیده بودند. نزدیک به ۴۰۰۰ هوادار پوشش خاص داشتند که برای بازیکنان ما عجیب بود.»

چند سوال ساده از سرمربی تیم ملی نوجوانان می پرسم:

1: چطور اینقدر دقیق هواداران اندونزیایی را شمرده اید و گفته اید 4 هزار نفر پوشش خاص داشتند و برای بازیکنان شما عجیب بوده است؟

2:حواس شما به ارنج کردن تیم تان بوده یا روی سکوها و پوشش نامناسب هواداران اندونزیایی؟

3:فاصله داخل زمین با جایگاه هایی که هواداران می نشینند زیاد است و حتی اگر بازیکنان بخواهند چشم چرانی هم بکنند از آن فاصله چیز زیادی مشخص نخواهد بود!از کجا اینقدر مطمئن هستید که تماشاگران حواس بازیکنان شما را پرت کرده اند؟

4:پوشش تماشاگران در اندونزی که کشوری اسلامی است و بیشتر آنها با روسری در مکان های عمومی رفت و آمد می کنند نا مناسب است یا ذهن بیمار شما که حذف ناباورانه از آسیا را به دلایلی خنده دار ربط می دهید؟

تیم ملی نوجوانان از آسیا حذف شد،چون مثل سایر کشورها برنامه ای مشخص نداشتیم،هدفی برای صعود ترسیم نکرده بودیم و البته سرمربی ای روی نیمکت داشتیم که تمرکزش به جای اینکه روی نقاط ضعف و قوت تیمش و رقیبان باشد جای دیگری بود!


انتهای پیام/