به گزارش پارس نیوز، 

پس از  ‌اضافه شدن دو سهمیه به سهمیه‌های اعزامی بوکس برای حضور در  بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، کادر فنی و سرمربی تیم ملی پنج بوکسور اعزامی ایران به این مسابقات را معرفی کردند.

اکبر احدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص انتخاب شدن فروتن گل آرا و اشکان رضایی به عنوان دو بوکسور اعزامی دیگر ایران به بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: این ترکیب به احتمال خیلی زیاد قطعی است و در صورت اعزام، همین پنج بوکسور به جاکارتا اعزام می‌شوند.

او همچنین در خصوص صحبت‌ها و خبرهای انتخاب آرمین امجدیان نیز گفت‌: این انتخاب با تصمیم من نبود و به همین دلیل پس از جلسه‌ای که برگزار کردیم تصمیم بر آن شد فروتن گل‌آرا به بازی‌های آسیایی اعزام شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیش از این برای تیم‌ ‌ملی ایران تنها سه سهمیه مدنظر قرار گرفته شده بود و کادر فنی اسامی امید احمدی‌صفا در ۴۹ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در ۶۹ کیلوگرم و شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم را به عنوان نفرات اعزامی ایران معرفی کرده بودند.

پس از ‌اضافه شدن دو سهمیه به بوکس، کادر فنی اسامی فروتن گل آرا و اشکان رضایی را پس از برگزاری مسابقه انتخابی به عنوان دو بوکسور اعزامی دیگر ایران معرفی کردند.

به ‌این‌ ترتیب اسامی نفرات اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی به شرح زیر است:
وزن ۴۹ کیلوگرم، امید احمدی صفا
وزن ۵۶ کیلوگرم، اشکان رضایی
وزن ۶۰ کیلوگرم، فروتن گل آرا
وزن ۶۹ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده
وزن ۷۵ کیلوگرم، شاهین موسوی